onsdag 11 november 2015

Bli smal i ansiktet

Går ner i vikt med vår hypnos- ljudbok. Apply For Free Small Business Funding Today - Find Out If You Are Eligible. Vi hjälper dig hitta lägst pris på produkter inom skönhet och hälsa. Att gå på gym eller börja träna hemma är därför en utmärkt idé. Du kommer inte bara få ett smalare ansikte , utan det påverkar såklart också din mage, dina ben och dina armar.


Det är det bästa sättet att bli av med gifter och oljor som byggs upp i ansiktet.

Facial fettsugning är ett omedelbart sätt att bli av med fett i ansiktet men var säker på att om du genomgår med detta förfarande , bör ditt ansikte tas om hand av en välutbildad och erfaren kirurg så att du blir nöjd med resultatet. Kom ihåg att denna typ av förfarande skulle bli mycket dyrt och smärtsamt också. Den bästa frisyren för att göra ansiktet smalare.


Om du vill göra ansiktet smalare bör du undvika lockiga eller vågiga frisyrer. När dessa frisyrer faller över ditt ansikte ser det större ut, så du bör alltid välja raka frisyrer eller frisyrer i lager. Rakt hår gör att dina kinder ser lite mindre ut. Hur kan jag göra för att få ett lite rundare ansikte igen?


Jag vill inte äta mer onyttigt än jag redan gör, för jag tror det enda som händer då är att jag går upp i vikt i midjan och inte i ansiktet Varför jag jag blivit så utmärglad i ansiktet ? Kan man bli det när man har det stressigt, eller är det ett ålderstecken?

Hur blir man smalare i ansiktet ? När jag var magsjuk i några dagar och spydde ca ggr per dag såg jag ut som en horsepundare efteråt i ansiktet pga gick ner i vikt (inget jag rekommenderar, träning och bra kost är det enda riktiga sättet). Vissa har lite plufsigare ansikte trots att kroppen är smal , men tror det går bort för många. Svårt att veta hur gammal du.


Lär dig att konturera ansiktet ! För att ge en illusion av att du har höga kindben, smalare näsa eller mer markerad haka – lär dig att konturera ansiktet. I videon nedan får du en grundlig genomgång hur du går tillväga. Jag vill bli smal ” är en vanlig önskan som tyvärr väldigt få lyckas med – i alla fall långsiktigt. Om du har bestämt dig för att bli smal och fortsätta vara smal måste du inse att detta är en långsam och livslång process! Oavsett om det handlar om att du vill bli smal kring magen, låren, eller i ansiktet.


Metoden som gör dig smal för livet – utan att banta Så håller du vikten utan att behöva banta någonsin igen! Personer som lyckas gå ner mycket i vikt – och sedan behålla sin nya vikt år efter år – har en sak gemensamt. Det finns nämligen flera hudförändringar som liknar varandra. Xantelasma, gula fläckar runt ögonen, och vita komedoner, slutna pormaskar, är två exempel på liknande hudförändringar som behandlas på olika sätt.


Så jag bestämde mig för behandling med medlet Botox i ansiktet. Jag fick först sprutor med ett snabbverkade morfin och sedan Botox på vissa ställen ovanför. Jag har gått ner kg och vill förlora ytterligare kg.


Bli smal med proteiner.

Dock är jag skiträdd för att få ett smalare ansikte. Mitt ansikte är redan smal naturligt så det skulle bara se skitfult och konstigt ut. Vad ska jag göra för att undvika att bli smal i ansiktet ? Tillsätt citronsaft för extra fördelar.


Gnid pulvret i ansiktet och låt sitta i minuter gånger i veckan. Kanske den enklaste metoden av alla! Att ånga ditt ansikte är en enkel process som du kan göra hemma som kommer öppna upp porerna och bli av med eventuell smuts eller döda hudceller från ansiktet.


Tyvärr kan man ju inte bestämma vad som försvinner. Det är vanligt att en viktökning visar sig i ansiktet , en anledning kan därför vara att man helt enkelt gått upp i vikt och börjat märka av att ansiktet är lite rundare och dubbelhakan kan ha börjat utvecklas. En dubbelhaka kan också vara ärftlig i vissa fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg