fredag 13 januari 2017

Hur man får en tjej 11 år

Hur kan man snacka med en sån tjej har du några tips om hur man kan flörta lite eller bara få henne att prata lite med en om man går ditt och köper en kaffe till exempel. Bara för att kanske veta vem hon är och lära känna henne lite. Behöver inte leda till dejt osv eller något sånt.


Bara allmänt prat eller något sådant. Aktiviteter och lekar till - års firandet.

Så är det du som kommer att hålla i lekarna eller aktiviteterna, se till att du är väl förberedd och engagerad. En åring ställer gärna frågan varför ska jag göra det? Då gäller det att du har bra svar på tal och göra det hela. För att få ett bra svar när du kvalificerar en tjej behöver du redan ha fångat hennes intresse och etablerat en konversation, detta har jag bland annat gått igenom i mina artiklar om hur man träffar tjejer i vardagen och hur man pratar med tjejer. Det är viktigt att prata om vad och hur man skriver till varandra, och vad man gör om någon man inte säkert vet vem det är skriver till en.


Som förälder skyddar man sina barn genom att ha koll på hens konversationer i den här åldern. Låt inte barn se vuxenfilmer med våld eller nyhetsprogram för vuxna.

Man kan ju tänka sig att en natt med en massa härligt sex ska mätta begäret för en stun men så ligger det inte alltid till. När du har fått smak på härligheten är det lätt hänt att känna att du bara vill ha mer. Din aptit på sex verkar just nu omättlig, och särskilt stort kan begäret vara om du tidigare har gått utan sex länge. Ibland kan man hitta en vän som man har i många år eller till och med hela livet. Men det är också vanligt att man har olika vänner under olika perioder.


Man förändras och får kanske nya intressen som gör att man inte längre har lika mycket gemensamt med gamla kompisar. Men hur mycket ska man ge i. En årings månadspeng ska räcka till större inköp än till en. En del i utvecklingen är också att få känna efter vad man känner för det motsatta könet och för samma kön. Prata om att man har rätt att vara den man är, att man har rätt att ha sina känslor och att älska och vara tillsammans med vem man vill.


Prata om känslor och hur det kan kännas att vara kär, om hur kärlek och lust kan. Självkritiken kan vara stark. Nu börjar man inte sällan se på föräldrarna med kritiska ögon, man är missnöjd med deras klädsel, språk och sätt.


Hur går det till att gå från att vara barn till att bli vuxen? Under några år , från det att man som tjej är ungefär 8-år och kille ungefär -år (men det kan komma tidigare och senare också), händer en massa grejer som beror på att kroppen börjar bilda olika hormoner.

Jag vaknade o gick på toa o såg att jag hade blod i trosorna fast jag kopplade det inte. Jag är en tjej som är år o fick sin menas inatt. Så idag va jag i skolan o gick på toa och såg att det va jätte mycket blod i trosorna. Då såg jag att det var mens.


Nu har jag lite frågor. Ska jag använda tampong eller binda? Som medlem kan du själv ställa frågor och få svar av andra medlemmar som är intresserade av psykologi. När man börjar dejta någon så får man räkna med att några av de första gångerna ni ska ses kanske inte blir av.


Det kan bero på nerver eller dålig tajming. Men om det händer för ofta så finns det en risk att hon bara försöker få er dejt att rinna ut i sanden. Den amerikanska träningsstjärnan Jen Jewell har en avundsvärd fysik med väldefinierade muskler. Läs hennes tips på hur du ska träna och vad du ska äta. Att få väldefinierade armar, stenhårda magmuskler och starka ben som tjej går alldeles utmärkt.


Jag börjar känna mig utanför. Kan man få brösten att växa snabbare? Svar: Nej, man kan inte göra något för att få brösten att växa fortare.


Det går inte heller att påverka hur stora de ska bli. Sådant bestäms av arvsanlag. Vid skypesex gör man detsamma bara att man kan se på varandra samtidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg