torsdag 28 maj 2015

Hur vet man att en tjej vill ligga

Sök bland foton, listor och bilder från din skoltid! Man är intresserad och visar uppmärksamhet till personen. Man ler och försöker skämta lite.


Kom ihåg att du inte ska göra något du inte vill , och heller inte ta intiativ där du inte vet om det finns samtycke. Du kanske också vill läsa saker tjejer gör som visar att hon vill ligga med dig?

När en tjej vill ligga med dig är det inte alltid uppenbart att hon vill det. Hon vill veta att du verkligen vill ligga med just hon och ingen annan. Hon vill känna sig sexig, och förstås så vill hon inte verka desperat. Vet inte hur sånt ska fungera, vad man säger osv. Jag vet så lite om förhållande osv.


Bara om jag får främmande vet jag inte hur ska uppträda. Hur visar en tjej att vill ha sex med mig ? När man är sugen på ett förhållande är det bra att ta reda på om den man dejtar också är beredd att satsa.

Gärna innan man träffas. Hälsoliv har listat fem tecken på att din Tinderflört vill ha något seriöst. Om du vill veta vilka signaler en tjej skickar till dig när hon vill gå hem med dig bör du kolla på den här videon! Och om du lyssnar på dessa signaler kommer du se att du har bättre framgång med att få hem tjejen du vill ha! Om du inte lyssnar på dessa signaler som du får?


Tjejer : Hur får man enklast ligga med. Alla vet väl att se på film betyder. Sen får jag nog säga att en tjej som är ganska pryd förmodligen inte kommer. Hur glad du än blir av att han hör av sig en fredag kl 01. Kommer på en ursäkt för att inte träffas på en vardag Hör han av sig på helgen och vill ses men har ursäkter för att inte ses på vardagar, då är han förmodligen bara intresserad av en sak.


Men jag tyckte det var jobbigt med tjejer och visste inte hur man skulle pussas elelr nåt. En dag frågade hon chans på mig och då gick jag bara med på det under förutsättning att vi inte skulle pussas #128539; Påminner mig lite om tecken nr. Jag kan såklart inte svara för någon annan än mig själv men snubbar missar ofta, väldigt ofta att man vill ligga.


De flesta är väll för dumma för att fatta vinken antar jag. Hur gör ni tjejer för att visa att ni vill ligga ? Jag försöker vara nära personen, smeka, retas, skämta osv. Om han pratar om andra tjejer på det här sättet så betyder det att han fantiserar om att ligga med dem – vilket i sin tur betyder att han är en idiot och förtjänar att få höra det innan du packar väskan och sticker.

Mest för att jag inte är någon typ av krogmänniska eller har tid till ett förhållande. Dock skulle jag kunna tänka mig att ha sex för sexets skull, men av erfarenhet vet jag att sex är något så mycket mer för många tjejer. Hur frågar man en tjej om hon bara vill knulla utan att börja en relation?


Då är hen perfekt och tar fram alla charmiga kort hen kan. Jo, för att hen är en typisk douchebag. Så, vill du också bara ligga med personen? Men vill du något mer – dumpa.


Här guidar vi dig hur du gör. Hur känns det egentligen att träffa den rätta? Vi har frågat fem tjejer som har träffat sitt livs kärlek.


Den svåra delen är att veta hur man får en man att bli kär i dig. Du behöver inte byta dig själv eller låtsas vara dum bara för att göra en man som du tycker om att känna sig bekväm om dig. Om du verkligen vill få en man att bli kär i dig måste du förstå män och deras vägar, och använd det till din fördel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg