tisdag 19 maj 2015

Ensam mamma söker 2016

Mama är läsarnas mammagrupp de luxe, självklara mötesplatsen för alla fantastiska mammor. Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online. Under en sommar av romans och bankande hjärtan dejtar de tre singelmammorna sina beundrare för att finna mannen med stort M. För när Nöjesbladet träffar årets deltagare inför premiären står det klart att Elin Näslun 2 väntar barn.


För första gången har en av mammorna blivit gravid.

En av mammorna, vars kärleksjakt tittarna snart ska få se i tv-rutan, kunde avslöja den glada nyheten att hon väntar barn. Den blivande mamman heter Elin Näslun 2 och kommer från Gällivare. Något som hon tror att andra deltagare kände av.


Theodora Larsson fann kärleken under våren. Jag längtar efter att börja spela in den nya säsongen i sommar och önskar alla fem härliga mammor ett stort lycka till, säger hon i ett pressmeddelande. Enligt TV3:s krav har tv- mamman varit tvungen att mörka pappan till hennes barn till dess att finalavsnittet har sänts, något som varit tufft.


Alla kommer känna igen upplägget och man kan säga att vi framför allt kommer gå tillbaka till den känslan som var i de första säsongerna, säger Susanne Nylén, presschef på MTG. Aftonbladet ger dig det senaste om mammorna och dejterna. Programleder gör Jessica Andersson.

Här hittar du alla artiklar, nyheter och TV. Och nu kan Nöjesbladet avslöja vilka singelmammorna är: Johanna Ridde, 2 från Karlsta Jenny Edlun 3 från Ängelholm, Martina Oskarsson, 2 från Borgholm, Beatrice Larsson, 2 från Lidköping och Rebecka Rydén, 2 från Kristianstad. Du kan streama serier till dator, surfplatta, mobil, spelkonsol och Smart TV.


Jag kan inte vara den enda mamma som söker vård för detta? Ska jag googla istället? Han svarade: ”Ta en ipren och en alvedon”. Någon som har haft samma problem under och efter graviditeten? Och hur har ni i så fall fått hjälp?


Här har ni mig, mitt liv och min vardag. Ni kommer kunna följa mig på min resa till en sundare och starkare kropp. Jag lever ensam med min som Milton som är år. Jobbar som undersköterska och driver en salong där jag masserar och vaxar. This feature is not available right now.


Please try again later. Inte blir det bättre när Lisa-Marie plötsligt säger: – Mamma , kommer du ihåg din dejt med killen som bara var tyst? Och ännu värre, det var inte en kille som bara var tyst, det var flera. En livsgla naturälskande norrlänning som ständigt har en massa bollar luften och älskar när det händer saker! Sitter i sängen, arbetar lite och har katten som sällskap.


Har haft min familj här i kväll på middag.

Fyller ju år på Lördag, men då barnen är hos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg