måndag 25 maj 2015

Fira bröllopsdag med barn

Besök inte bara ditt resmål — upplev det! Boka dina aktiviteter med oss. Igår var det vår bröllopsdag - den tredje i ordningen.


Vi hade inte tänkt fira det, då vi firade det i Göteborg i helgen som var. Men barnen ville så g.

Jag är inte alls sugen på att gå på restaurang efter två veckor i Marocko med två restaurangbesök per dag. Fira 10-årig bröllopsdag - alltforforaldrar. Igår när pojkarna kom hem efter en pappa-helg så dukade vi fram lite gott på altanen för att fira vår första bröllopsdag. Viktigt för oss att låta barnen vara med och fira såna här saker också.


Tog självklart fram vårat fina underlägg som vi fick av våra vänner när vi gifte oss. Grattis på bröllopsdagen ! Jag firar 1-årig bröllopsdag med min om två månader.

Helt enkelt underbart att vara gift. Hoppas att ni har haft ett mysigt firande. Idag juli firar vi sammetsbröllop, dvs år. Vilken underbar dag till detta! Nästa år blir det 2 och efter lite letande såg jag att det faktiskt är silverbröllop, WOWH!


Vi brukar ALLTID prioritera oss själva utan barn när vi firar bröllopsdag , genom alla år, tar in på hotell och bestämmer en tid då vi ska ses. Vi firade vår bröllopsdag här och allt ifrån picknick-korgen vid ankomst till rummet som gjorde att man dessutom blev snyggare själv, maten och det utvalda vinet var otroligt bra. Guldkant till vårt firande och guldstjärna till Görvälns Slott! Att fira bröllopsdag med sina kids. Det är väl underbart med barn ! Firar ni bröllopsdag eller årsdag kan det vara kul att uppvakta med något som knyter an till er tid tillsammans.


Ju mer personligt desto bättre! Att de firade sin bröllopsdag hindrade inte prins Daniel från Firandet av kronprinsessan Victorias och prins Daniels 2-åriga bröllopsdag fick. I söndags firade Gustaf och Ester 79-årig bröllopsdag.


Om ett år är det dags att fira år som gifta.

Fira en avslappnad födelsedag, bröllopsdag , svensexa, möhippa, årsdag eller annan högtid ombord på våra fartyg. Få ut det mesta av din sightseeing! Ni firar , vi sköter resten.


Så är soffan vår igen, så nöjda med eftermiddagen och middagen. Vi firar 40-årig bröllopsdag med barn och barnbarn. Har redan börjat fundera på hur vi ska fira vår 10-åriga bröllopsdag nästa sommar.


Vi vill åka någonstans men vart? Kan tänka oss både Sverige och utanför gränserna :-) 2-dgr. Ska ju kännas lite speciellt. Barn , vuxna, nära vänner och ”fastrar”.


Och så har vi bröllopsdag ! För andra året under våra fjorton år ska vi fira bröllopsdag , och med fira menar jag – inte göra något speciellt. Vi firade hemma med god mat i soffan och så bytte vi presenter med varann. Var fira bröllopsdag ? På det här snacket höll jag till inför vårt bröllop för snart tre år sedan. Nu är det dags för mig att hitta på något att överraska min käre make med när vi firar vår bröllopsdag.


Snälla, är det någon av er som vet ett mysigt ställe för en sådan helg? Just idag har även jag och den kryllige mannen jag kallar min 4-årig bröllopsdag. Dom kan vara alldeles underbara, så fantastiska och alldeles pain in da as.


Minnen som väcker så mycket känslor varje gång jag tänker på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg