torsdag 29 november 2018

Hur blir man smal om låren

Om du har bestämt dig för att bli smal och fortsätta vara smal måste du inse att detta är en långsam och livslång process! Find What Is A Man on MySimon. Oavsett om det handlar om att du vill bli smal kring magen, låren , eller i ansiktet. Det finns inga bra genvägar, som bantningspiller, överdriven träning, eller svältkurer.


Någon undrade till och med hur man. Jag har alltid haft komplex för mina lår , de är väldigt stora och ”dallriga”.

Jag har hört att man inte kan punktförbränna fett, men hur får man då smalare lår ? Ska man ändra sin kost? Om man ”tajtar till” låren , blir de automatiskt mindre då? Om ditt svar på dessa frågor är ja, bör du definitivt fortsätta läsa denna artikel eftersom vi har samlat ihop en lista med de ultimata tipsen för hur man blir smal och hur du får den kropp du alltid har drömt om ! De Bästa Tipsen för Hur Man Blir Smal.


För det första, innan du bestämmer dig för att satsa på att bli smalare. Gropar i låren och ridbyxlår är knappast något man drömmer om att visa upp. Nej, hellre ett par välsvarvade spiror som klär i kjol och högklackat, tack!


Och ingenting är omöjligt!

Snyggare, fastare lår fixar du snabbt själv hemma i vardagsrummet med hjälp av egos tre smarta och enkla övningar. Vill du bli smalare så vet du nog själv hur man gör, men titta noga på din kropp och se ifall den är sån som har fettet lagrat låren. För isåfall så kommer du inte riktigt kunna göra något åt det förutom att acceptera din kropp. Du kan bygga muskler genom träning.


Men det kommer ej göra låren märkvärdigt smalare. Att träna insida lår kan vara lite klurigt, men vi lovar att de här övningarna kommer att kännas! Klippet är på engelska men det är bara att göra likadant som tjejerna i videon.


Det enda du behöver är minuter och en matta att ligga på! Hej, Jag har en fråga. Jag har letat runt på internet efter träning för att träna bort fettet på låren.


Jag har rätt stora lår mätte dom och de var ca 64cm tjocka. MåBra-läsare sin fråga till vår personliga tränare Katarina Woxnerud. Hon svarar via bloggen här! Så mycket smalare blir du med 3-dagarsmetoden: Räkna med att du kan gå ner tre centimeter i midjan på tre dagar om du är lite ”uppblåst”. Exakt hur mycket beror förstås på hur bra du redan äter, resultatet kan bli både mer och mindre.


För att hjälpa dig om hur man blir smal , bör du börja äta på mindre tallrikar. Alla dessa tips och strategier vi nämnt kan hjälpa dig lära dig hur man blir smal. Har tappat en del runt midjan även om jag inte mätt speciellt ofta.

Det är låren som är problemet. Dom är stora och det tycks inte hända nått med dom. Det resulterar i att jag inte hittar byxor som passar pga att dom är för stora i midjan. Vill få bort lite från låren även om jag vet att man inte kan punktförbränna. Hur kan jag träna mina armar så att de blir smalare ? Detta är ett stort missförstånd för väldigt sällan är det så att låren är stora för att det sitter muskler där.


HUR blir man smal egentligen? Om du har en kropp som ser ut som tjejernas på bild så behöver du inte förändra något, i mitt tycke. MEN mina lår passar verkligen inte in på min kropp anser jag. De är helt enkelt för stora. Det ”stora” partiet är på höfterna och innerlår.


Jag har ätit rätt onyttig för ett tag sen och det har lagt på sig nu. Hur ska jag träna för att bli av med detta? Vet att man ej kan ”punktbränna” men vad ska man göra i en sådan. Det som påverkar hur mycket energi du gör av med är främst din vikt, hur mycket muskler du har och hur mycket rörelse du orkar med. Ju mer muskler du har och ju längre tid du ägnar dig i rörelse, desto mer energi gör du av med.


Ländryggen blir starkare. En svag muskulatur i vader och säte är en vanlig orsak till ländproblem. Genom att stärka muskulaturen som blir slapp när du sitter för mycket, löper du mindre risk att få problem.


Du slipper skavsår på huden på insidan av låren – och många andra irritationsmoment – när låren blir fasta och slanka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg