måndag 3 augusti 2015

Hur får man ligga på tinder

Om du tar en bild ute i det vilda så får du mer meddelanden. Dem flesta tjejer skulle ju inte direkt svara ja om man frågade om dem vill ligga även om dem vill det. Killar, berätta hur ni som lyckas gör och tjejer, berätta hur ni skulle vela bli approachade ifall ni bara är ute efter sex! Får man pizza efteråt”, frågar en tjej Brian matchade med.


Har du en fin penis”, frågar en annan.

Många frågade också hur den öppningsrepliken funkar. Men stycken svarade faktiskt ja på frågan. Om Brian fortsatte skriva till tjejerna får vi dock inte veta i hans video.


Våga ta första steget och skriv något otippat. Det tråkigaste som finns är ett: ”Hej! Skriv något mer personligt så hon får en känsla av vem du är.


Släng ur dig något ovanligt- då fångar du. Inte konstigt att man misslyckas då.

Ligger nog mycket i det. Min teori är att tjejer på tinder får så jävla mycket uppmärksamhet att det blir svårt att. Man vet ju själv hur det var. Konceptet ligger helt i linje med hur samhället utvecklas – Snabbare, enklare, bekvämare. De flesta av oss har mobiltelefonen med oss överallt.


Men gick oxå på ett antal nitar, gäller nog bara att hitta rätt kille. Fick mkt oanständiga förslag, många läser nog inte ens profiltexten man har utan förslår ligga direkt trots att man har skrivit i profilen att man är ute efter nåt seriöst. Jag har försökt med detta tidigare, men tids nog har jag tröttnat eftersom så få svarar.


Jag är nog sämst på att vara en kk, på att dejta eller träffa många tjejer på en gång. Kanske man hittar någon tjej som är intresserad utomlands istället. Tinder är snabbt och enkelt.


Kom på det att nu är väl jag ännu en typ. Fattas bara att jag skickar min. Skulle du av misstag swipa bort en person får du alltså en ny chans. Den begränsningen tas bort. Du kan begränsa vad andra ser om dig.


Hur fungerar tinder Nätdejting har idag blivit ett fullständigt accepterat sätt att för att träffa en livskärlek eller kanske bara ha kul.

Ställ in upptäcktsradius till max, då ni kan få träning på sådana som bor t. Obs:Personer som du redan gillat kan fortfarande se din profil och gilla dig tillbaka. Det innebär att du fortfarande kan få nya matchningar när du har stängt av Discovery. Hur raderar jag mitt konto? Tjejer vill få en uppfattning om. Om du ser bra ut och letar efter en annan vacker kropp, så kan du nog överleva utan en presentation.


I och med att folk har bilder på sig själva där man (oftast) ser hur personen ser ut OCH vad hen gillar att göra så borde det ju vara en såkallad slam dunk. Att plocka upp på det som finns på bilderna känns som ett säkert kort som jag tror att alla uppskattar. De arbetar för både män och kvinnor även om det finns uppenbarligen vissa skillnader i hur könstillträdet dateras. Det kommer hända någon gång min vän.


Ser man inte ut som Ryan Gosling (vilket jag inte gör) så kan man inte förvänta sig mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg