fredag 14 augusti 2015

Fin text till flickvän

Kärlek meddelanden för flickvän , pojkvän, hustru och man. Kan inte sluta skicka SMS dina nära och kära, rätt? Det är hur människor visar sin kärlek. Din flickväns årsdag kommer allt närmare och du har ännu inte hittat en rätt present till henne, eller kanske har du skjutit upp presentletandet lite för länge.


Du känner hur stressen börjar växa inombords och ingenting du hittar känns rätt.

Du är tjejen alla drömmer om, och tänk att det var till just mig du kom. När jag tänker på dig, blir det alldeles varmt inuti mig. Du är så söt, att man bara vill knäcka dig och äta som en nöt. Ibland släpper du en gräslig fis, men det accepterar jag till varje pris. För jag gillar ju också att prutta,och då bryr du dig inte en.


Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera texter som kan passa till alla hjärtans dag.

Här har vi samlat fina kärlekscitat att skicka till din älskling - eller kanske bara inspireras av själv! Jag älskar dig Nathalie, du är det allra finaste och bästa som hänt mig. Du får mitt hjärta att bulta snabbare än jag trodde var möjligt. Förövrigt så har jag dom på Sockerdricka. Längtar dikten till min flickvän.


Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen. Min kärlek till dig är så himla stor. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för.


Du är världens bästa flickvän som jag har. Min flickvän som jag nu vart tillsammans med i några veckor blev lite småsur idag för hon tyckte tydligen att jag inte hörde av mig på sms tillräckligt ofta, hon tyckte att det var hon som fick ta initiativet till att ha en liten sms konversation hela tiden. En annan fin present som man kan ge till sin flickvän är ett vinglas med gravyr. Men det fina med dessa vinglas är att man kan få sin personliga touch på dom genom att skriva in din flickväns namn eller någon romantisk text som du tycker om. Detta är en given kandidat om din flickvän älskar vin.


Möter dig en storming höst, förbliv i hjärtat still! Du, som gav mig liv igen och tvådde världen ren, var du i den världen går, så går du ej allen.

Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar. Men dej vill jag följa i vinter och vår och alla min levnads dagar. Här får du tips och inspiration till vad du kan skriva på kortet till ️Alla hjärtans dag ️. Kärleksfulla, söta och romantiska och texter. Du glömde något – din flickvän ! Många hedrar Lucia den december, jag hyllar dig varje dag!


All min kärlek vill jag ge till dig – du vet att jag älskar dig, låt mig få vara hos dig nu. Jag är din för evigt – älskar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg