torsdag 12 juli 2018

Gift vid första ögonkastet säsong 3

Gift vid första ögonkastet säsong 3

Gift vid första ögonkastet Norge. Norska singlar söker kärleken genom att gifta sig med en total främling. GIFT VID FÖRSTA ÖGONKASTET – SÄSONG 3. Det är alltså tredje säsongen som sänds av den svenska versionen. Jag kommer såklart kolla på detta och hoppas att paren funkar bättre än tidigare säsonger.


Humors UTI BÖGDA i SVT Play. Mats, och Elizabeth, 59. Vi sa faktiskt båda ja, sen levde vi ihop. Men sen kom vi fram till att vi har så olika värderingar och ser olika på relationer. Det upplevde jag det som, sade.


GIFTA VID FÖRSTA ÖGONKASTET – VAD HÄNDE SEN? Jag ramlade över en artikel om hur det gick för de sex deltagarna som gifter sig med varann i den svenska versionen av tv-serien ” Gifta vid första ögonkastet ”. Inget av de tre paren höll efter inspelningen var slut. I artikeln berättar de varför. Som ni märker är jag ganska irriterad över detta avsnitt.


Gift vid första ögonkastet säsong 3

Förstår inte vad experterna förväntar sig av mig efter så få timmar som gift ! Hoppas ni tycker om videon. Ni får gärna dela gilla och kommentera. Sedan slutade äktenskapen i hot, otrohet och barn. Vi överväger alltid sådant väldigt noggrant och det gjorde vi även den här gången.


Beslutet närmar sig med stormsteg. Snart måste paren välja om de vill fortsätta vara gifta med varandra eller skilja sig. Annabelle och Vebjörn får barnbesök och får känna på hur det skulle kunna vara att vara föräldrar. D Älskar dina modetips med tillhörande scenario också.


Gift vid första ögonkastet säsong 3

För timmar sedan möttes våra par för första gången på deras bröllopsdag. När de nu vaknar upp dagen efter väntar bröllopsresan, där paren får ett par intensiva dagar för sig själva och chansen att börja lära känna varandra. Men matchningarna har hittills varit ett fiasko – inte ett enda av de nio paren från tidigare säsonger har fortsatt träffas. Seriepremiär i SVTi kväll kl 22!


Och i SVT Play kan du ligga steget före och se. Martin och Madelene är sista paret ut att säga ja inför vigselförrättaren. Nu har alla sex singlarna gift sig, festat och vaknat upp till första dagen som äkta makar. Varför blev just de ihopmatchade och vart ska de åka på bröllopsresa? Två av paren som kommer ingå i säsongen presenterades i avsnittet som släpptes natten till söndagen.


Det går att sammanfatta paren som ett spännande försök till att motsatser ska dras till varandra, och ett till synes uselt hantverk från experternas sida. Vad var det som lockade dej att vilja vara med? Jag har följt de två tidigare säsongerna och bestämde mig redan i säsong ett att ”det här skulle jag vilja vara med i”.


Jag tycker att experimentet är spännande. För deltagarna i första säsongen av SVT:s relationsprogram blev ödet detsamma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg