tisdag 1 augusti 2017

Kärleks rim roliga

Kärleks rim roliga

Snygga kvalitetsfälgar till lågt pris. Behöver du förslag för kärleksdikter? Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera fina och vackra dikter om kärlek. Jag ska vara tärna i mitten av december och skulle behöva lite tips och ideér till en rolig kärleksdikt.


Vill inte att mitt tal ska vara så stelt och tråkigt. Tänkte börja med att hålla ett eget tal och avsluta med en rolig text om kärlek eller äktenskap! Ett par roliga en kompis till mig skrivit: En sjökapten i Öresund Hade just kört skutan på grund han tog sig en grogg och skrev i sin logg sen somnade han en stund En skolelev uti Mecka Skrek att nu får det räcka läxor i överflöd magistern blev då röd och gav kvarsittning i en vecka. Skicka in en förfrågan till Rimstugan så ska vi försöka se till att du får hjälp, antingen hittar vi på ett passande rim själva eller så får du förhoppningsvis hjälp av någon utav alla våra kreativa och hjälpsamma besökare. Och vinden den sjunger om kärleken evig Och allt blir en lyckig och härlig rytmik.


Letar efter roliga citat om kärlek , bröllop mm att ha i festhäftet. Inte som barn sagt det har jag redan utan jag vill ha andra. Det är alltid fint med lite dikter som rimmar. Så om ni har några sköna dikter som rimmar på lager så skriv gärna.


Dikterna får handla om precis. Ljuset pressar sig igenom luften. Och dansar på olika objekt i omgivningen. Rim till pojkvän Kärleks dikter - tungb Hallå, jag och min pojkvän firar år tillsammans och jag ska ge honom ett presentkort på fallskärmshoppning.


Den ultra höga basen slår. Men behöver hjälp med rim till det, jag vill att. Denna bok har inga mor ingen kärlek och inga ord. Plånbok Ibland så tycker jag du luktar unken, egentligen borde jag köpt hela dunken. Rakvatten Med denna kan du springa och ha kul, det är något som du har önskat dig varje jul.


Hund Jesus ligger i sin krubba, här får du en bandyklubba. Roliga citat används för att få ett leende. Samtidigt gömmer roliga citat på djupare mening, med hjälp av metaforer och bilder. Några citat är fullt uppe i att vara roliga , men med ett budskap bakom.


Kärlek är inte att röra vid varann, utan att nå fram till varann. Kärleken kommer av sig själv och kan inte läras. Om du vill bli älska så älska själv. Hej, det är jag, din mobil. Jag har egentligen inget viktigt att säga, jag ville bara upp ur din ficka, det luktar bajs där nere.


Tack för en nypa frisk luft. Alla roliga dikter samlas här. De flesta är rätt korta, och inte så där jätte jätte mogna. Och därför är det inte så svårt att räkna ut att det är Farbror Torsten som skrivit alla.


Här delar jag med mig av kloka, tänkvärda och roliga citat som jag stött på genom åren. Likaså får du mer än gärna dela med dig av dina egna favoritcitat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg