torsdag 24 augusti 2017

Hur vet man om man fortfarande är kär

Discover Man With A Man. Tack så mycket Forsfors för testet! Det är sånt jag har tänkt på själv, men inte skrivit ner. Fick förresten flest A:n. Jag tycker också fortfarande att han är sexig och spännande, men inte hela tiden förstås!


Han är min bästa vän och jag hans.

Ja, det finns mycket att säga om detta. Ibland brukar man ju säga att förälskelsefasen varar i ungefär ett år, det är då man är sådär himlastormande kär. Berätta om saker han sagt, saker han gjort, hur han ser ut och är som person. Hur vet man om man är kär ? Den frågan ställde Diana mig nu ikväll.


Hon skulle vara med i någon tävling där man skulle ha ett fyndigt svar. Någon hade svarat ”när man kommer ut från Ikea tre timmar senare och fortfarande är vänner”. Haha, det tyckte jag var sjukt kul.


Jag vill tro att man fortfarande är kär i sin partner om man inte kan tänka sig att vara utan denne hela sitt liv, när jag och min sambo bråkar ibland och jag känner att jag är så trött på honom men jag skulle aldrig kunna tänka mig att leva ett liv utan honom.

Vissa blir kära hela tiden, andra har aldrig varit kära. För vissa går det fort och för andra tar det längre tid. Här hittar du några tecken som kan tyda på att just du är kär. Var därför noga med att prata om mer än bara er själva när ni är tillsammans.


På så sätt kan du förutspå ifall ni fortfarande fungerar som ett team. Om din partner lever för mycket i det förflutna Det är aldrig roligt att få veta för mycket om någons före detta partner. Jag har varit i ett förhållande med min pojkvän i snart år men har på senare tid börjat ta lite avstånd.


Förälder är du för alltid. Det är omöjligt för er att få slut på samtalsämnen , ni kan underhålla varandra när som helst och kan prata om allt mellan himmel och jord. Tiden flyger förbi när ni är tillsammans och du vill aldrig att mötet ska ta slut när ni väl ses och när det tagit slut så räknar du sekunderna till nästa gång.


Men hur vet man att personen man är intresserad av känner samma sak? Ett sätt att reda på det är så klart att fråga rakt ut. Men om det känns svårt eller pinsamt finns det säkrare vägar att gå – allt går att utläsa av den andres omedvetna kroppsspråk. Vill bara säga att ditt svar på hur det känns när man är kär var så himla BRA!


Och till viss del är det sant men det finns faktiskt rädslor också, sånt som kommer emellan och säger SPRING! Som rubriken säger, hur kan man veta om man är kär ? Jag vill vara med henne hela tiden, och lyser upp om hon ringer eller om hon skriver. Men att veta att man är kär i en person kanske är något man bara vet som ni skrev kanske man ska sluta tänka och följa sin magkänsla istället?


Men alltid innan ett förhållande funderar man på eller iaf jag, ifall den personen verkligen är rätt, och om man passar bra ihop.

Läs och bocka av dessa tecken på att hen är kär i dig. När man är kär blir man lätt sårbar och nojig. Hah,cp fråga men, hur fan vet man om man är kär ? Däremot är HON ensam om att veta svaret. Men kika på våra tecken på attraktion och kärlek – hur många kan du bocka av?


Varje man nästan kommer att tänka om inte också säga, jag vill inte leva med dig åt den som han var så kär i för manshormoner är lite ostabila, de kan byta objekt rätt ofta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg