måndag 19 juni 2017

Måla egen tavla motiv

Handla Nu - Alltid Spårad Frakt! Stort utbud av väggdekor. Jag bara går på känslan. Det är en vanlig, tjock akrylfärg. Så när jag målar mina tavlor så blandar jag.


Ibland lägger jag ett lager med Golden Acrylics och sedan målar på det lagret med dessa tjockare färger.

Mina tavlor är ofta målade i flera olika lager. Vill ni måla en fin tavla som garanterat kan hängas upp på väggen väl där hemma? Då ska ni testa den här aktiviteten.


Om ni är en grupp om minst personer så går det bra att boka. Ni får välja ett motiv i förväg som alla i gruppen sedan får måla. Köp en egen tavla om måla något eget motiv Visa fler diskussioner.


Max egen ”Rocka sockar tavla ”. Motiven för tavlorna som ingår i vårt standardsortiment skapar vi flera tavlor utav, varje tavla blir lik men ändå unik på sitt vis då det är ett hantverk.

Du kan även skicka in din bild till oss så ordnar vi en specialbeställning med just ditt privata motiv , se i menyn under “ Eget Motiv ” om du är intresserad utav detta. Canvastavla efter eget motiv Designa egen handmålad tavla. För inte allt för länge sedan var man tvungen att spendera en mindre förmögenhet för att designa egen handmålad tavla med självvalt motiv. Tiderna förändras och vi på feelhome är stolta över att kunna erbjuda handmålade oljemålningar efter dina önskemål. Måla ett härligt vintermotiv med coola färger.


Målarlycka visar hur det går till i Bob Ross stil. Häng me tag fram paletten, färgerna och duken så KÖR VI! Målarteknik: Bob Ross Olja vått i vått. Gör ett tappert försök att måla några tavlor ! Det började med en allvarlig allergisk reaktion av planschtavlor, som jag förr hade. Den första tavlan målade jag för nästan år sedan och därefter har det blivit många fler.


Har målat mestadels till mig själv, då jag är kräsen och sällan hittar tavlor som jag vill köpa. Vindspel, fågelholkar, sparbössor, dekorationer och mer med roliga teman att färglägga! Kika In här Och Fynda Idag! Föredrar du en tavla i polaroidstil, välj då vår Canvas i Retrostil.


Ditt foto trycks på en hållbar polyester canvasduk som sedan monteras på en träram. Om du valt vår Canvas Kollage ingår även möjligheten att göra din tavla ännu mer personlig med illustrationer och bakgrundsfärg. Våra målningssatser bjuder in till en kreativ och avkopplande stund där färdiga fält med siffror fylls i med medföljande färger.

Resultatet blir häpnadsväckande snyggt. Pixelkonst är ett roligt och enkelt sätt att skapa. Allt ifrån retro tv-spel till egna skapelser går att skissa ner på rutpapper och måla. Idag vill jag visa hur ni kan måla era egna canvas Minecraft-pixel- tavlor på ett kick.


Börja med att bestämma vilka motiv ni vill måla. Att måla med siffror är något alla kan göra - gammal som ung. Tänk dig att kunna dekorera ditt eget hem med konst som du själv skapat. Välj bland våra 1olika motiv som är speciellt anpassade till både vuxna och barn. Deltagarna får måla sin egen tavla som tas med hem Ni bestämmer tema.


Söndag eftermiddag på Moderna museet i Stockholm. Huvustadsborna har flytt den påfrestande vårsolen för att myllra framför tavlorna , och alldeles särskilt myllrar det framför museets mest spektakulära nyförvärv. Det heter ” Suprematistisk komposition. Sedan målar du det som är i mitten av tavlan , sist målar du det som är längst fram i bilden, till exempel ett stort träd. Vårt breda utbud av motiv gör det enkelt att hitta tavlor som passar perfekt till den du vill ge tavlan till.


Skapa din egna unika tavla. Du beställer enkelt och bekvämt genom att klicka på den tavlan du önskar beställa. Därefter får du göra lite olika val beroende på vilka tavla du har valt, men gemensamt för alla är att du får skriva en egen text till motivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg