onsdag 10 augusti 2016

Inredning inspiration blogg

Beställ enkelt online. Fynda möbler och indredning till rea-priser hos Chilli. Gör årets bästa fyn köp online nu!


Hos Newport hittar du ett brett sortiment av tidlös inredning från välkända varumärken. Shoppa inredning online med snabb leverans. Fri frakt över 479kr - snabb leverans!

Här hittar du inredningsinspiration, en hel del tänk kring hållbarhet och miljövänlig inredning , samt en mix av praktiska inredningstips, nyheter och trender. Husligheter är en blogg om inredning , design, trender och stil ur ett tilll största del nordiskt perspektiv. Vill du ha inspiration och inredningstips? Det senaste inom inredning och design? Läs våra fantastiska inredningsbloggare här på ELLE Decoration!


För frågor om samarbeten, kontakta Ida Antebro. Inredaren Hanna Wessman delar med sig av inspiration , tankar och idéer – och ett och annat DIY-tips. Familjen har precis köpt lantställe och självklart kommer hennes läsare att få följa den kommande renoveringen.


Se ett smakprov ur bloggen här.

Man borde läsa min blogg om man gillar att skapa och fixa själv hemma! Stilinspiration, inredning och design med Pella Hedeby och bloggen STIL Inspiration ! Pella Hedeby jobbar som inredare och stylist med såväl kommersiella uppdrag som hemmiljö. Hoppas ni har det bra. Så glad att se att ni är så många som tittar in i bloggen trots att jag är så dålig på att hålla den uppdaterad. Men det finns ju en hel del inspiration till jul att hitta i arkivet, både dukningar, inredning och julgodis!


Letar du efter en snygg inredning och inredningsinspiration – låt Residence hjälpa dig! Här delar vi med oss av inredning och inspiration inom olika stilar, trender och områden. Ta del av inredning och inspiration du behöver för kök, vardagsrum, sovrum, badrum, barnrum och allrum. På bloggen New England inredning och inspiration kan du följa alla mina nygjorda tavlor, kuddfodral, åror och paddlar i äkta maritim stil. Jobbar till vardags i en färgbutik och driver eget företag inom inredning.


StyleRoom är en mötesplats för heminredning. Inspireras av inredning , design och möbler från andra hem, och ladda upp bilder från ditt eget. Dessa ursnygga bilder fick jag syn på här , bilderna hade hon hittat på House to home. Handla tryggt på Chilli. Läs mer på Hemtrender inredningsblogg.


Inspiration : Jul Redan första advent och det är hög tid att fylla hemmet med kransar, ljusstakar och hyacinter. Jag kör på mitt vanliga pynt, inget som sticker ut direkt utan det blir mest det gröna pyntet men en eller två tomtar ska även få stå framme i år.

Jag är väldigt sugen på att göra om i våran hall. Den är liten, mörk och tråkig och vi, våra nötter, har lagt in ett golv i valnöt och valt mörka möbler. Jag kom på att ni som följer mig på Instagram såg den här kransen som jag gjort för ett tag sedan men att jag nog glömt att visa den här på bloggen , så här kommer en bild. Kransen är gjord av böjbara grenar, ris som inte barrar, eucalyptus, bomullsbollar, havre och lite lingonris. Och grön bindtråd förstås.


Julia heter jag som bloggar här! Jag är även återförsäljare för Forevers Aloe Vera-produkter där jag säljer främst i området Luleå-Piteå. Frida Ramstedt och är en av Nordens största ämnesbloggar om inredning och design.


Bloggen uppdateras dagligen med inspiration , nyheter och trender för livet i hemmet. Inredningsbloggaren Johanna Bradford varvar inspirerande bilder från sitt eget och andras hem med smarta tips för både inredning och renovering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg