torsdag 9 juni 2016

Reskompis usa

Upplev storstadspuls eller vacker kust. Res till Tropiska Öarna i Hawaii. Vill du Köra själv i Florida? Få Specialsydda Offerter på Resor! New York med sol och bad i Florida.

Res runt i Kalifornien Exklusivt. Lev den Amerikanska Drömmen Nu! Har bilat en vecka i Florida och drömt mig tillbaka till något på min bucketlist, bila i USA. Boka något, men också ha. Klimatet i USA varierar enormt över de delstaterna.


Västra och östra delarna har rätt varmt året om, medan många städer i norr har tydligare årstider med snö på vintern. Oavsett vart du åker kommer du att få se och uppleva otroligt mycket, då landet har ett enormt utbud av allt du kan tänka dig.

Inte tänkt så mycket mer än att jag bara vill dit och upptäcka, testa utelivet ( fyller i feb) och allt annat vad det innebär! Hej jag ska åka till USA i februari-mars och har ännu bara resesällskap i februari. Där ska vi sedan hyra bil och ta oss ner till Florida, då hon verken har pengar eller får ledig i mars också, måste hon åka hem i slute.


Jag planerar en resa till USA i sommar, maj-juli, och söker en reskompis ! Min tanke är att framförallt beta av de största turiststäderna, se och uppleva så. Min kompis hoppade av resan vi planerade tillsammans i USA så nu är jag själv, vilket jag inte vill vara. Skulle vara kul och ha en reskompis.


Ebba heter jag och är år gammal från Göteborg. Reskompis Språkresa USA ? Ett resmål jag gärna skulle besöka är machu picchu annars är jag öppen för förslag. Söker någon tjej runt min. Det finns många bra resor i USA att göra. Läs om vad man ska tänka på när man bokar paketresa.


Eftersom att mina senaste ”Hitta en reskompis inlägg” har blivit så populära och efterfrågade och flera stycken utav er skrivit och berättat om nya vänner ni hittat och resor ni gjort så kan jag ju inte låta bli att göra detta en gång till. Här finns det reskompisar i alla åldrar och oavsett om du vill backpacka i Asien eller åka båt i Filippinerna så finns en reskompis för dig. Travel forum inte sker i ett frekvent tempo så finns det ressugna människor även här.

RESKOMPIS I USA SÖKES Postat år sedan. Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg. Hejsan, Jag söker Dig som har lust att resa lite. HejJag e en 21årig tjej från Skåne som funderar på att resa runt i västra USA 1-månader, hade tänkt mig till hösten.


Västra USA - San Francisco, Las Vegas, Grand Canyon, Los Angeles På denna resa får vi uppleva Kalifornien med sina stora kontraster. Vi besöker spelmeccat Las Vegas, spektakulär natur i Grand Canyon, San Franciscos kullar med besök på Alcatraz, Santa Barbaras riviera och storstadspuls i Los Angeles och Beverly Hills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg