onsdag 16 mars 2016

Inneboende önskas

Du som är en potentiell inneboende är ordningsam och mer åt det pedanta hållet. Vi respekterar varandra och vi håller rent och snyggt i lägenheten. Du är självklart rädd om lägenheten. Uppsägningstid från min sida är månad.


Enbart kvinnliga inneboende. Kvinnlig inneboende sökes till min nyrenoverade 3a i Hagsätra.

I rummet finns skrivbor 1säng med tempurmadrass, bokhylla och en garderob kan ordnas. I lägenheten finns toaletter, stort badrum med tvättmaskin. Helt nytt kök med diskmaskin och mikro. Inneboende eller andrahandshyresgäst? Att hyra ut ett rum eller en del av din lägenhet medan du själv bor i lägenheten är att ha inneboende.


Du behöver inte ha din hyresvärds tillstånd för att ha inneboende. Studentrum och övernattningsrum. Gratis annonsering för.


Hyresobjektet ska av den inneboende omhändertas och vårdas väl.

Gemensamma utrymmen ska alla boende ansvara för att hålla i gott skick. Uthyres önskas lägenhet göteborg ,. Den inneboende erhåller till hyresobjektet avseende dörren m. Jag söker en inneboende att dela min lägenhet med. Jag bor själv i vardagsrummet och hyr ut sovrummet. Andra mars börjar jag nytt jobb på lasarettet i Lund.


Jag är en lugn och pålitlig person och ordningsam som är djur- och rökfri och har inga betalningsanmärkningar. Jag önskar att hyra ett rum ( inneboende ) i Lun men andra alternativ är också möjliga, och jag vill flytta in den första Mars. Tveka inte att kontakt mig för mer info. Annons Rum önskas hyra.


Som inneboende delar du badrum, toalett och kök. Förutom detta så kan du oftast få möjlighet att utnyttja andra rum, trädgård och t. Rum uthyres i Stockholm både i första och andra hand på BostadsPortal, det kan vara bra att du som önskar hyra rum i Stockholm kollar vilken typ av kontrakt det gäller. Om du pendlar så vill du kanske fortfarande behålla ditt boende i din hemstad med möjlighet till övernattning, eller ha ett rum som extra bostad.


Vi har billiga rum och några som är lite dyrare, det beror främst på läget. För att få hyra ut rum till inneboende behöver du tillstånd av stiftelsen. Tillstånd ges som regel maximalt tre år.


Om hyran som den inneboende skall betala är rimlig och om inget annat talar emot saken godkänns ansökan. Du får ta ut hyra av den inneboende men bara för den del av lägenheten som den inneboende använder.

Sök alla lediga lägenheter Botkyrka med sökmotorn Kvalster. Lägenheter - Västra Göteborg - Jag har en lägenhet som behöver inneboende ni kmr bo själva i hela lägenheten ni får dela på köket med Plats. Vi söker inneboende som är intresserad att hyra ett rum i vårt bostad som befinner sig i Löddeköpinge.


Rummet är möblerat men går hyra ut utan möbler också om det önskas. Betalning alltid i förskott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg