fredag 26 juni 2015

Gillar han mig quiz

Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst. Du kan också skapa ditt eget quiz. Har han sagt till sina kompisar att han gillar dig? Ja, hans kompisar har sagt till mig att han har sagt det.


Det är svårt att veta om ens crush gillar en tillbaka.

Det är egentligen bara den personen som vet men om ni gör några av de här sakerna finns det en chans. Gör FRIDAS test och se om din crush gillar dig. Jag menar vad är det som han gillar dig är att han inte riktigt vet hur jag får dej att glömma så bara nuet spelar roll så att du skrattar igen och då känner jag mig som han gillar dig? Först och främst, gillar du honom.


Vad ni gör är mindre viktigt, bara ni är tillsammans. En kille som är intresserad hör av sig – ofta. Ja, tanken av hur det skulle vara att ha någon att lita på och som litar på mig tillbaka, är spännande.


Gillar han mig mer än vän quiz - clospes.

Jag stod inte ut med känslan att inte komma framåt så jag frågade honom en dag om han gillade mig mer än en vän. Han nickade och frågade om jag gjorde. Asså oohwwww, det händer mig jämt. Jag blinkar med ena ögat och iggar sen! När en kille gillar dig, han betalar mer uppmärksamhet åt vad du har sagt, gräver han djupare in i dina ord och försöker räkna ut deras dold mening.


Så, om han tar upp något som du har pratat om tidigare, och du räkna han kommer ihåg saker du säger - det är möjligt att det är för att han gillar dig. Tack för din beställning! Han åker en lång väg för att få träffa dig, han gör planer med dig även om det kanske blir stressigt för honom. Han prioriterar dig och håller sig vaken sent för att få mer tid med dig även om han ska jobba tidigt dagen efter. Om han anstränger sig på det här sättet är det ett gott tecken.


Skapa egna quiz enkelt och snabbt som du kan dela med dina. HAn pratade massor och telefonräkningarna blev sjukt höga. Så vad säger kroppsspråket?


Ta chansen, det kan inte bli värre än ett nej (och då är det ändå bra att veta, bryt ihop och kom igen, typ). Skulle du vilja ta ett en fika med mig efter jobbet på tisdag? Hur test för att se om han gillar mig Oavsett om du har en crush på en långsiktig vän, har börjat dejta någon nyligen eller försöker fortfarande att känna in hur en kille du har sett flera känns verkligen om dig, uppmärksamma små, subtila signaler han ger.

Hur ska jag veta, nej, ja, tror det. Han vet inte om att jag gillar han. Jaaa har han tittatagit på dig, det är darför jag för detta. Här kommer några tecken att hålla utkik efter för att få reda på om han är intresserad och gillar dig.


Han kommer ihåg saker du sagt. Tänkte att han kanske är en fb nörd som gillar allas bilder på facebook så jag gick igenom alla tjejer han har på fb och om vi säger att de var 1st så gillade han av dom. Så generös på fb är han inte.


Idag när vi skulle hem så kramade han mig och frågade om jag jobbar nästa vecka och sa hejdå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg