fredag 19 juni 2015

Jag vill passa hundar

Lågpriser på hotell i Passau. Din bokning bekräftas på en gång! Snabbt och enkelt att använda. Enkel och säker bokning online. Upp till rabatt i Hundar. Sista minuten-erbjudanden.

Hej, jag söker en duktig hundpassare till min hund. Du bör redan ha erfarenhet av hundar. Om du tror att du skulle passa kan du gärna skicka ett meddelande till mig. Sällskaplig - jag vill så gott som alltid vara nära min hund , D. Lugn, bestämd och väldigt engagerad - jag är inställd på att min hund kommer att vara fysiskt och mentalt krävande, B. En trofast vän i ur och skur till en hund som är relativt lätthanterlig, A och C. Envis med tålamod och sinne för bus - jag är inställd på att.


Jag har haft hundar i över år och haft egen uppfödning och eget företag inom hundpassning. Jag söker inte någon hund som är väldigt hetsig då jag med handen på hjärtat inte tror jag kan erbjuda den stimulansen dom behöver.

Och välj inte hund efter utseende. Det finns så många söta och vackra hundar , men det är viktigt att du och hunden passar ihop. Och att det är en hund vars behov du som hundägare kan tillgodose. Temperament och krav på aktivering skiljer sig åt mellan raserna.


Med du bör fundera på vad du vill ha din hund till då dessa raser behöver aktiveras i någon form t. Exempel på raser: affenpinscher, boxer, bullmastiff, dvärgpinscher, dvärgschnauzer, rottweiler. Att kunna lämna sin hund ensam kortare stunder utan problem varken för dig eller hunden är viktigt anser jag. Detta är något man måste börja träna på tidigt och kanske till och med redan från början. Jag brukar göra så att då valpen är trött (efter någon typ av aktivitet), då passar jag på att träna.


Vad jag ska ha hunden till. Varje ras som jag tror passar oss har jag kollat upp i en rasbok och tagit med i min uppsats vad de är anpassade för o. Det finns många raser som passar bra för jakt. Jag vill jaga med min hund. Andra bra jakthundar är de flesta taxraser, spanielraser så som cocker spaniel, engelsk spaniel och welsh spaniel.


Bland annat pointer och wachtel. Jag tänker inte bada hunden , det är ju hans fel att han har grisat ner sig! Visst, det är bara kul!


Helst inte, men det är synd om hunden , så jag gör väl det då. Ansök om att bli en dog buddy idag för att bli en del av Europas ledande marknadsplats för hundpassning.

Läs riktiga recensioner - boka nu! Vill du veta vilken ras som just skulle passa dig? Jag går ut i vilket väder, hunden måste ut!


Föreläsningen är för dig som har hund eller umgås med hundar och vill se världen med hundens ögon. Du får dig värdefull insikt och konkreta verktyg så att du kan skapa en lugnare vardag med din hund. Jag beskriver hur hunden ser på olika situationer i vardagslivet och hur du lättast hjälper din hund. Med en väldigt ung hund eller kanske till och med valp leker jag in alla moment i hemmet, på vägen, på en gräsplan eller kanske till och med på klubben.


När alla moment sitter någolunda på så sätt att jag med hjälper och belöningar kan få hunden att utföra det jag vill , då lägger jag ihop allt enligt tävlingsschemat. MEN, det tråkiga är också att de två hanarna inte leker längre, efter min tillsägelse, och de återgår till att ta det lugnt och sova. Men min tik fungerar helt enkelt som en som sätter stopp för lek, även om jag vill att de ska leka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg