onsdag 25 oktober 2017

Fina texter om livet

Behöver du förslag för dikter om livet ? Då har du kommit till rätt ställe. Vi har samlat flera fina och inspirerande dikter om livet. Citat som passar när livet inte känns på topp.


Citat om att våga göra slut eller gå vidare från något. Ett citat om att hantera och besegra sina rädslor.

Ja livet är kort, så gör vad som krävs. Ta hand om dig själv och de dina. Innan din ork börjar sina. Konsulttjänster Ergonomi Ordspråk.


Låt därför livet bära med sig vad det vill, och låt mig vara stark nog att ta emot vad det bjuder. Dikter om livet – fina och inspirerande dikter om livet. Säg inte, att vingarnas färg bleknar bort. Och livet blir riktigt skönt.


Man hör den friska vinden i grenarna piska, Och man blir sugen på att dra ut och fiska.

Tänk om det fanns en god. Livet - 3ordspråk 5. Fröjd - 1ordspråk 8. Definitioner - 8ordspråk 9. Födelsedag - ordspråk 11. Latinska ordspråk - ordspråk 13. Visdom - 2ordspråk 12. Drömmar - 1ordspråk 14.


De berättar för oss att livet ska njutas av innan det är för sent. Hur man ska öppna ögonen varje morgon och se det som ett nytt kapitel i våra liv. De människor som fått mest ut av livet är inte de som levt ett sekel, utan de som levt varje minut. Colette Den högsta lyckan i livet är förvissningen om att vara älskad för sin egen skull, eller rättare sagt: att vara älskad trots en själv.


Victor Hugo Den sanna kärleken liknar cirkeln, och cirkeln har inget slut. Du kan ju också skriva en fin hyllning till födelsedagsbarnet! Hur du än väljer att göra så blir tavlan ett fint minne av födelsedagen för den som får den! Oavsett om du ska ge bort en poster till någon eller behålla den själv så gör fina texter som du själv valt ut eller skapat att den blir något speciellt! På denna sida beskriver jag hur det är att leva med kronisk smärta.


Jag skriver dikter och texter om livet.

Vissa texter skriver jag på bilder som jag gör själv. Mitt budskap med sidan är att hjälpa dig förstå att livet kan förändras snabbt men vägen tillbaka. Att skriva har alltid varit för mig ett sätt att hantera livet , ett sätt för mig att vara, ett sätt att leva, ett sätt att känna.


Fina , fina hundar – vad skulle vi ta oss till utan er? Att få ha en luden kompis som förgyller vardagen hemma är verkligen en lyx. Här är ordspråk som alla hundägare garanterat känner igen sig i. Ted Gärdestad skulle ha fyllt år i dag. Nu vill vi minnas en av Sveriges största artister på det bästa sättet.


Här kommer hans nio finaste låtar om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg