måndag 16 oktober 2017

Jag är otrogen

Jag är otrogen

Ja, jag tycker att du är otrogen. Rent tekniskt tycker jag att det är fel att skriva och flörta med andra när man är i ett förhållande. Men grejen med otrohet är ju att det är ju inte svart-vitt.


Jag är otrogen

Om du stärks av det och det kommer hjälpa dig att kunna lämna din sambo - superbra! Du blir ju inte automatiskt en usel person bara för. Ska jag som älskarinna berätta för frun att. Jag är ju en gift kvinna.


Allting är ju fel egentligen. Men sexet är som en drog, när vi har sex försvinner all vett och sans, alla borde-tankar. Det är så omvälvande, ibland mår jag dåligt för att jag ljuger för min man. Han finns jämt i mina tankar. Han är en man som ger mig det jag inte får med min man.


Det är inte att jag inte älskar min man, han är fin, vi har det inte dåligt och jag vantrivs inte. Det är helt sjukt, men jag går igång på att vara otrogen. Det är något med det förbjudna som får mig att bli upphetsad. Det är naturligtvis omöjligt för oss att förutspå om din partner är otrogen i ett online test.


Vad vi har gjort är att vi har matchat beteende som är vanliga vid otrohet för att på det sättet skapa en riskprofil. Testet gäller inte enstaka affärer utan handlar om att din partner har någon vid sidan om. Det är därför du noggrant bör undersöka vad som försiggår och inte ta det som ett solklart tecken på att din partner är otrogen.


Det är värt att än en gång påminna om att det inte finns något tecken på svek som är 1 tillförlitligt. Den notoriska otroheten är väsenskild från ”misstagen” Det finns också en form av otrohet som är notorisk, och som mest handlar om den som bedrar. Man kan ha en så otrygg anknytning från uppväxten att man förstör sina parrelationer, när de börjar fördjupas – genom att vara otrogen. Det här är inget som sker medvetet.


Och jag är deb typen som tar otrohet väldigt hårt. Hon har nämligen helt tappat sexlusten. Tyvärr har våra samtal inte hjälpt det minsta. För ett tag sedan började jag må dåligt.


Men jag fortsatte att vara otrogen , och varje gång jag berättade om det för honom svarade han med att bli sårad och ledsen, sedan slutade det oftast med att vi hade sex. Det visade sig att han gick igång på att jag hade varit med andra män. Det bästa sexet jag och min partner hade var faktiskt under den mest intensiva otrohetstiden. Han är väldigt upptagen med sin mobiltelefon, och jag ser små förändringar i hur han beter sig, och hur han klär sig. Om min man är otrogen mot mig anser jag att han har svikit ett förtroende gentemot mig.


I min värld är övriga inblandade personer, som den han är otrogen med eller dennes partner, helt utanför mitt intresse. Vi har ett problem i vårt förhållande och det är vårt att lösa. Kvinnorna är nu skilda och omgifta många gånger om.


Sen fick jag dåligt samvete hela kvällen och tyckte synd om min kille som inte har en aning om detta. Men samtidigt kan jag inte sluta träffa killen jag är otrogen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg