torsdag 25 juli 2019

Tv4 play så mycket bättre

Ljuv musik uppstår när folkkära artister möts. Se hela programmet och mycket mer på TVPlay ! Se avsnitten reklamfritt. Så mycket bättre – TVPlay C More. Se de bästa serierna på TVPlay. Streama direkt i din TV, mobil eller surfplatta.


Tv4 play så mycket bättre

Magnus Uggla fyller år och det firas med pompa och ståt. Gruppen ger en historisk pensionspresent, Little Jinder bakar tårta och Ebbot andas in heliuallt för Ugglas skull. Dessutom överraskar en god vän under firandet. På C More streamar du utan reklam via tv, dator eller app. Prova veckor gratis - utan bindningstid!


Men TVvalde att stoppa Kikki Danielssons medverkan – i stället fick hon vara på rummet och spela in scener när hon repar inför sin låttolkning av Uno Svenningsson. Det var jag som tyckte det kändes för stressigt. Program som visas i TVPlay - Webb-TV. I programmet medverkar svenska artister som bor tillsammans under åtta dagar. Varje artist har en egen dag tillägnad sig och under dagen ska de andra artisterna framföra egna versioner av artistens låtar.


Men en som inte fick följa med var Kikki Danielsson, 65. Nöjesbladet har tidigare rapporterat att TVbeordrade schlagerstjärnan att stanna hemma när Uno Svenningsson och de andra skulle på örnsafari. Det blir kräftskiva på Grå Gåsen när två nya artister ansluter.


Testa livestreamad tv – just nu kostnadsfritt första månaden! Så Mycket Bättre firar år. Jag har ju kompisar som är mycket äldre än jag och jag ser ju hur de åldras. Då inser man snabbt att man snart kommer vara där själv, och framför allt att tiden går så fort.


Tv4 play så mycket bättre

Från och med nu måste man ha ett konto på TVPlay för att kunna ta del av tv-program som de streamar på sin tjänst. Detta gör TVför att framför allt kunna anpassa vilken reklam man visar för sina tittare. Förutom epost-adress och namn måste man. Fan att det ska ha tagit sådan jävla lång tid. Jag har väntat på den, det är min favoritlåt, säger en upprymd Orup.


Det blir bättre när hon raspar i ordentligt, men då är det lite för sent för att skrubba bort tuggummi-poppigheten som klibbat fast sig över produktionen. Björn: I mina öron låter det bäst när Miss Li inte tar i så förbannat. Låt stämbanden vila lite! Med vårt regionala erbjudande kan du som annonsör kombinera annonsering i TVmed TVPlay. Här hittar du mer information om vilka mobiler och surfplattor Telia Play -apparna fungerar på.


Tv4 play så mycket bättre

Däremot har jag tonsatt den, om man ska vara pretentiös. Det har jag aldrig gjort förut. Jag har aldrig någonsin tonsatt en annan människas text. Här följer du folkkära artister som bor tillsammans under en vecka för att lära känna varandra och tolka varandras största låtar.


We and our partners use cookies to personalize your experience, to show you ads based on your interests, and for measurement and analytics purposes. By using our website and our services, you agree to our use of cookies as described in our Cookie Policy.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg