torsdag 13 december 2018

Dikt till min son födelsedag

Sveriges största utbud av födelsedagstal från professionella talskrivare. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Vi har samlat flera fina rim och dikter till födelsedag.


Kolla också: Text till födelsedagskort – Citat om älder – Roliga grattishälsningar. Skicka födelsedagsblommor – Här hittar du bra erbjudanden. Födelsedagsrim – Dikt av 16.

Bland årets alla dagar finns en särskilt viktig dag – den dagen då du föddes som blev början. Till min son på födelsedagen : Till mitt barnbarn en specialskriven dikt av Siv Andersson min älskade son Andreas. Därför kramar jag kudden och låtsas att det är Dig jag kramar, för att ge mig styrka att möta dagens ljus.


Hjärtat, mitt hjärta, min älskade skatt. Må du leva till du blir 1och må den sista röst du hör vara min. Vårda ditt hjärta, och låt det alltid vara mjukt, låt inte världen göra det hårt och syniskt. Glöm aldrig tacksamheten till livet, livslusten, ödmjukheten och kärleken till de mindre och svagare.


Min vackra son , stäng aldrig dina ögonen och somna rädd och ensam. Som E-tal kan talet skickas till alla kvinnor som fyller år oavsett ålder.

Vart är du min son längtan är så stor, jag är ju din mor. Det är här du ska vara kan du inte svara! Smärtan brinner i mej jag älskar ju dej. Mors födelsedag Välkomna ni som kikar in här hos mig, jag önskar ni haft en fin Trettondagsafton.


En liten dikt till min goa mamma. Dikt till en födelsedag - av Sylvia Plath Tobias Löv Nydahl. Grattis på födelsedagen Mamma.


Diktkort på handgjort papper från duktiga Anna på Annas Idéer. Dikten är skriven av Siv Andersson. Eftersom hela min värld har fått en annan nyans av just det andliga, så vill jag gärna dela med mig av detta, till alla er som tittar in i min nya blogg!


Jag har ingen vana att blogga men, däremot älskar jag att skriva och skriver både dikter , noveller, låtar, barnböcker m. Något som jag också är intresserad av är att fotografera och då blir det gärna moln, natur och mat. DU som har födelsedag idag får. Har väl egentligen alltid varit min. Tack att du alltid finns där för för mig. Jag är så lycklig att ha dig som min bästa vän.


Vi förbehåller oss rätten att välja vilka dikter som skall införas. Njut av din födelsedag och grattis på födelsedagen min bästa vän! Tittar på ditt foto varje dag.

Tänder ett ljus för dig varje kväll. Tänker på dig många gånger under ett dygn. Vill du köpa baconplåster? Fin i håret Bättre sent än aldrig Trött tjej En otrolig framgång! Val idag Utan barn Slapp laga mat TACK bästa frun!


Det var på min femte födelsedag som pappa la sin hand på min axel och sa: ‘Kom ihåg, min son , om du behöver en hjälpande hand finner du en alltid i slutet av din arm’. Sam Levenson “Dina barn behöver din närvaro mer än dina presenter. Jesse Jackson “Våra födelsedagar är fjädrar av den breda vingen av tid. Min kärlek till dig är så himla stor.


Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen. Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Jag älskar dig jättemycket jag skulle kunna ge dig en hel blomsteraffär. Du är världens bästa flickvän som jag har. Detta tal hålls av en stolt mor som berättar hur glad och hon är över att hennes son är den han är, speciellt en dag som denna.


Talaren tycker om bruden och känner att hon redan tillhör deras familj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg