onsdag 17 maj 2017

Reskompis 50+

Kvinnlig reskompis till östra Kreta en vecka i maj? God mat och nya upplevelser. Ebba heter jag och är år gammal från Göteborg. Ett resmål jag gärna skulle besöka är machu picchu annars är jag öppen för förslag. Söker någon tjej runt min.


Reskompis 50+

Hej gott folk, Jag är en öppensinnad person som har lätt att göra med men som har tröttnat på enformiga livet. Efter många korta och mellan långa resor bestämt mig att hyra ut bostaden och resa runt i världen men saknar en samma sinnade reskompis. Här kan du lägga in en annons om att du söker en kompis för din yoga- eller hälsoresa med oss.


Annonsen ligger kvar i högst dagar. Reskompis till Amsterdam, v2. Nederländerna G00 år, dec. Senaste svar av G0för veckor sedan. Jag hade tänkt åka att till.


Reskompis 50+

Hitta reskompisar på Vi Drar! Här hittar du resesällskap till hela världen. Hej, jag är en pigg kille på 70-vårar och söker en kvinna att kunna njuta de sista ljuva åren med. Sugen på singelresa , men du vet inte vart?


Vi har testat samtliga sajter och vet vart singlarna finns. Kille i -års åldern boendes i Stockholm söker trevlig kvinna att umgås med. Intresserad av det mesta. Bor i innerstan och har bil. Inget att åka på resa med?


Våra singelresor i Asien är till för dig som reser ensam, eller tillsammans med kompisar. En singelresa är ett roligt, prisvärt och praktiskt sätt att resa! Givetvis kanske man inte alltid har sån tur som jag haft, men jag kan nästan garantera att där finns någon reskompis där ute för dig också ifall du inte vill åka iväg själv.


Var flexibel när du letar efter en reskompis. Man kan inte vara allt för kräsen när man söker runt efter en reskompis. Lena, 6 Göteborg Jag tog tåget genom Europa! Välkommen in och ta dig en titt!


För kärlek, vänskap, reskompis , aktivitetskompis eller varför inte lite bus, eller kanske allt i ett! Att dejta mitt i livet är underbart, livet börjar vid plus sägs det. Att hitta nya bekantskaper är kanske inte så lätt och därför är det bra att internet finns. Liftköerna är obefintliga och det finns gott om svängrum i backarna.


Skidliften ligger meter från hotellet och liftkortet ingår i priset. Vi bor centralt på Hotell Tirolerhof och serveras en välsmakande 4-rättersmeny till middag varje kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg