onsdag 17 maj 2017

Ändra startsida

Innehåll tillhandahålls av Microsoft. Gäller för: Windows Microsoft Edge. Internet Explorer, välj Verktyg och sedan Internetalternativ. Klicka sedan på den blå länken Ändra. Ta bort texten i rutan (där står antingen about:blank eller en annan webbplats).


Om den webbläsare du använder inte står med nedan väljer du Hjälp i webbläsaren och tittar efter information om hur du ändrar startsidan.

Om du inte kan se hemknappen, ta en titt på Anpassa kontroller, knappar och verktygfält i Firefox. Om din startsida kapades eller ändras automatiskt, se Ta bort ett program, som har tagit över Firefox sökfält eller hemsida. Markera fliken Allmänt om den inte redan är vald.


Det finns en startsida med bara appar på som är lugn. Plötsligt får jag in nyhetsfeeden och den vill jag uppsöka när jag är inställd på det, möjligtvis. Jag tycker inte att jag har bett om att få denna feed.


Men jag vill gärna ha tillgång till den när jag befaller den att visa sig! Jag vill nu testa att ha Windows på startsidan.

Här får du hjälp med hur du byter startsida i din webbläsare. Denna sida är skapad av Jens Lundmark som ett projekt efter att jag aldrig hittat en startsida som jag tyckt har det mesta jag vill hitta när jag öppnar min webbläsare. Välj en egen startside. Sidan använder cookies. Skatteverket - Tillsammans gör vi samhället möjligt.


Navigera till den webbsida du vill ha som startsida. I dialogrutan Lägg till eller ändra startsida , gör något av. Så här enkelt kan du få Aftonbladet. Allt du behöver göra är att följa instruktionerna nedan. Läs MSN:s senaste nyheter från ledande svenska och internationella medier.


Om du vill välja åtgärd för varje hämtning ska du aktivera Fråga mig om vad som ska hände med varje nedladdning. Din personliga startsida på Internet med kalender, adressbok, att-göra-lista m. Telefontider: Måndag-fredag 8-16. Startsidan med länkarna du behöver. Håll kontakten med vänner, familj och andra som du känner.


Dela foton och videoklipp, skicka meddelanden och. Normalt har du ingen nytta av inställningarna på den här fliken förutom i vissa situationer, t. Att justera inställningar ändrar färgerna för allt som visas i Windows och ska därför endast göras om det är absolut nödvändigt.

Som standard visar WordPress-webbplatser en lista med de senaste inläggen på startsidan. Om webbplatsen används som en blogg – likt de flesta WordPress-webbplatser – är det ett vettigt upplägg, men har man en webbplats för ett företag eller en organisation vill man kanske visa en statisk sida på startsidan. Vi har tagit reda på hur det ser ut för de vanligaste yrkena när det gäller hur stor del av slutlönen man kan räkna med att få ut i pension om man går vid 65. Haninge ligger strax söder om Stockholm. Här finns en fantastisk skärgård med.


Bing ger dig en genväg från information till action så du kan lägga mindre tid på att söka och mer tid på att göra. Smålandsposten är en lokal dagstidning från Växjö i Kronobergs län, med nyheter, sport och nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg