fredag 16 augusti 2019

Ledsna dikter om livet

Jag är ledsen för alla gånger jag svikit. Vet inte om du kommer att hänga ut mig på grund av dessa ord och det var nog aldrig meningen att orden skulle hamna i dina händer men jag känner att jag inte har så mycket mer att förlora nu. Jag behöver få ut det jag känner, söker en väg ut ur detta tomrum, behöver känna igen, behöver hitta glädje igen och är just nu vilsen.


Behöver du förslag för dikter om livet ? Då har du kommit till rätt ställe.

Vi har samlat flera fina dikter om livet. Skicka blommor – Här hittar du bra erbjudanden. Dikter om livet – Dikt av 9. Allt är inte sockersött.


När jag blir arg eller ledsen lyssnar jag alltid på dig och du hjälper mig på något sätt. Jag lyssnar även på dig när jag är glad och blir då alltid gladare. Så fort jag ser något om dig blir jag som tokig!


Mina ögon kommer alltid le mot dig.

Strunta i om bilen fastnar i trafiken eller om prästen verkar vara svårt förkyld. Ni ser varandra - och allt annat blir utan betydelse. Ditt ansikte är så vackert. Dina ögon tindrar, som stjärnor på himlavalvet. Kärleken är förunderlig Livet har fått nya dimensioner.


Tvåsamheten framför allt. Vart bara tvungen att skriva ett inlägg en dikt som jag fann i min sons Mapp. Vad jag inte visste var hur grym du är ,hotar och hånar tills jag inte bär. Min egna själ i spillror fast jag skriker och svär.


Sommardröm om livet som jag höll kär. Du krossa mitt hjärta ,har nu inget kvar. Ordspråk om Livet och citat om Livet - Sveriges största samling ordspråk och citat!


Topplista med mest visade kategorier - Pricken över Livets ordspråkssamling! När man talar om livet så finns det en diversitet i meningarna. Några anser att livet kretsar kring mat, andra tänker på kärlek, familj eller barn.


Här är en lång lista med fantastiska ordspråk om livet som kanske kan sätta ord på livet.

Personligen så är livet för mig en sammansättning av många olika saker. Vänligen läs vårt urval av de bästa sorgliga citat här. Dessa citat om sorg kan användas för egen behandling. Om du bara kunde se mig ett ögonblick. Kunde du se vad jag ser.


Trasig, som en leksak du tröttnat på, lämnar du mig. Populära begravningsdikter till ceremonin. Vi hjälper dig hitta personliga minnesord vid begravning.


Livet är den trånga ringen som håller oss fången, den osynliga kretsen, vi aldrig överträda, livet är den nära lyckan som går oss förbi, och tusende steg vi icke förmå oss att göra. Den dikt där man kan instämma i allt är inte nödvändigtvis den bästa. Den orena blandningen av skönskrift och brutalitet ger dålig eftersmak på ett sätt som en dikt med förväntat uttryckssätt om ett sådant ämne aldrig hade gjort. När Teo var sju kunde han en rad från en dikt av honom.


Ett liv utan kärlek är som ett år utan sommar. Swedish Proverb Hemligheten om hälsa för både sinnet och kroppen är inte att sörja för vad som har hänt, oroa sej för framtiden eller att förvänta sig problem, men att leva i nuet, vis och ärlig. Citat om meningen med livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg