fredag 30 augusti 2019

Resesällskap 50+

Jag planerar att åka till Afrika i februari. Har hittat en trevlig resa på dagar där man bor i fina tält. Vore kul med resesällskap.


Förslag: Colombia med vandring till den försvunna staden och ev några dagar till San Blas för sol och bad eller Laos och en tur med ziplines och övernattning i tree housesoch ev Vietnam eller Bolivia och bla cykla på dödens väg. Tar gärna ett glas vin men vill inte festa.

Jag vill så gärna åka till framför allt Varanasi! Detta bla utifrån mitt intresse för den Hinduiska tron och de traditioner som finns kring döden och Ganges. Behöver resesällskap eller tips på hur jag på ett säkert sätt skulle kunna göra denna resa.


Undanta AdBlock för domän viseniorer. Letar du efter en reskompis? Kanske är det så att dina vänner, partner eller familj inte har möjlighet att resa iväg med dig.


Jag kan garantera dig att du inte är ensam. Här har jag samlat ihop mina bästa tips för att hitta resesällskap !

Sverige som har funnits längst. I reklamer och dylikt har sajten konstant profilerat sig som en allmän dejtingsajt, med fokus på seriösa singlar som är mellan och år. Jag är änka sedan många år, född -4 har fina barn och barnbarn. Läs mer om utloggningar i Vanliga frågor. Välkommen till webbplatsen för alla 55plus - möjligheternas seniorsajt.


På Myshörnan finns resesällskap som du kan prata med på telefon - helt anonymt - och dygnet runt! Vi Seniorer är till för alla över år, inklusive pensionärer. Ring nu och prova gratis!


Det finns en till alla. Att resa ensam helt utan resesällskap är en stor utmaning. Du måste ta alla beslut själv och om något händer har du ingen som kan stötta dig. Dessutom träffar man massor av andra människor som också reser själva.


En lägenhet (1a) i Västerhaninge uthyrs. Jag önskar hyra ut till en äldre kvinna som är rök och djurfri. Nu kan du bli 56-årige Gordons resesällskap och bo i hans husbil under den amerikanska musikfestivalen.


Så helt spontant har jag nu bokat en tripp ner till Phuket i Januari, från och med 14e och 2v framåt.

Sugen på singelresa , men du vet inte vart? Vi har testat samtliga sajter och vet vart singlarna finns. Här kan du lägga in en annons om att du söker en kompis för din yoga- eller hälsoresa med oss. Annonsen ligger kvar i högst dagar.


Vi som organisation får inte svara i det allmänna forumet här på Utsidan. Istället har vi fått möjlighet att skapa ett eget forum du kan ställa frågor direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg