måndag 12 augusti 2019

Reskompis thailand

Reskompis thailand

Tjena, Jag siktar på att flänga runt lite i Thailand och åker förmodligen själv. Siktar på att landa någon gång vecka och börja med att hälsa på en polare på Koh Tao, hemresa mot slutet av vecka eller början av vecka 8. Jag har ingen erfarenhet av Thailand så allt sällskap och alla tips. Jag heter Ida och är år, jag söker en reskompis som vill hänga med till Asien i slutet av februari till typ maj.


Jag har varit i Thailand flera gånger så är lite sugen på att resa runt och se mer av Asien. Väl på semestern så gillar jag att sola och bada men blir lätt rastlös så gillar att. Det stora landet Thailand har ett tropiskt klimat och är som härligast under de vintermånaderna då vi har det som kallast. Vart du än åker i Thailand så finns det ett boende som passar dig, här finns allt från superbilliga hyddor direkt vid stranden till femstjärniga lyxhotell där du kan bli bortskämd.


Från september är det äntligen dags att ge sig iväg igen! Men är självklart öppen för förslag. Pga ändrade resplaner åker jag till thailand 2a mars till mars. Söker en reskompis som vill sola, gå på turer eller bara ta en bira.


Första gången jag reser själv. Jag är en årig tjej som söker en reskompis till Thailand , har aldrig rest ensam så vill gärna resa med någon annan likasinnad tjej och hitta på roliga saker och se massa fina öar. Exakt var i Thailand jag vill är rätt så flexibelt.


Hej jag är en resvan person som är lätt att göra med. Sol och bad är inget för mig. På längre resor är jag gärna borta 3-veckor. Reser runt i egen regi. Gärna lite udda resmål.


Er arrangerad resa som jag är intresserad av är till Petra men det är en kortare resa. Finns en liten risk att man blir rastlös. See actions taken by the people who manage and post content. Våra singelresor i Asien är till för dig som reser ensam, eller tillsammans med kompisar.


En singelresa är ett roligt, prisvärt och praktiskt sätt att resa! Här hittar du resesällskap till hela världen. Jag ska åka på en gruppresa till Vietnam i slutet av oktober och därefter har jag tänkt resa i Thailand. Reskompis Thailand Postat år sedan. Du måste vara inloggad för att svara eller skriva ett nytt inlägg.


Reskompis thailand

Asien Australien backpacking Bali reskompis Thailand. Stockholm som är sugen på att åka iväg ca månader fr. Forum med allt om Thailand , restips, destinationer, fakta, guider, thailändsk kultur och det thailändska språket.


Våra medlemmar svarar på frågor och delar. Här finns det reskompisar i alla åldrar och oavsett om du vill backpacka i Asien eller åka båt i Filippinerna så finns en reskompis för dig. Travel forum inte sker i ett frekvent tempo så finns det ressugna människor även här. Vill du så kan du hitta en reskompis till såväl Oslo som.


Då var det dags att hitta en reskompis igen! Sugen på att ge dig ut och se världen men inte har någon att åka med? Då har du hittat rätt!


Jag har haft tre sådana här reskompis -inlägg förut som har blivit jätte uppskattade och flera stycken har hört av sig och tackat mig för att de träffats via min blogg i just mina tidigare inlägg. Prisvärda Gruppresor, Singelresor, Familjeresor och Matresor till Thailand ! Vill du resa runt och uppleva mer av Thailand än bara en stran sol och bad? Thailand är vår andra hemmaplan och aktiva gruppresor hit är vår specialitet.


Reskompis thailand

Jag är för tillfället i Thailand , pattaya, och söker resekompis till dom länder du ska till, är år och reser ensam, skulle va kul om du. Om dagar sa flyger jag till thailand och ska backpacka mig. Allt om att resa, leva och jobba i Thailand.


Den här sajten är mycket mer än Thailand sett från ett turistperspektiv, även om detta är något vi gillar att.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg