tisdag 18 april 2017

Sista brevet från din älskade

Skickas inom 3-vardagar. Boken har st läsarrecensioner. Hon vaknar upp på sjukhus och minns absolut ingenting, inte vem hon är, inte att hon är gift.


Sista brevet från din älskade

Sista brevet från din älskade handlar om Jennifer. Däremot känner hon att något saknas i hennes liv. Hon börjar gå igenom sitt hem och hittar ett undangömt brev , det är kärleksfullt och skrivet av en man som ber henne lämna sin man. Tillbaka till sökresultatet.


Faktum är att den känns skapligt onödig. Alltid bra priser, fri frakt från 1kr och snabb leverans. Jag faller inte helt för karaktärerna. Jag tyckte den var riktigt bra. Tycker verkligen om Jojo Moyes böcker, ska verkligen försöka hinna med att läsa flera av hennes tidigare utgivna böcker.


Sista brevet från din älskade

När Jennifer Sterling vaknar upp på sjukhus minns hon ingenting inte den tragiska bilolyckan som gjort att hon hamnat där, inte sin man, inte ens vem hon är. Hon känner sig som en främling i sitt eget liv. Vissa av webbplatsens funktioner begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).


Byt surfläge för att kunna lägga artiklar i varukorgen. Just nu läser jag ett gäng recensionsexemplar och jag skriver således texter inför framtiden. Det är en romantisk historia med två olika tidsplan.


Sista brevet från din älskade

Alltså Jojo Moyes har verkligen kommit att bli en ny favorit hos mig. Har älskat eller i alla fall tyckt väldigt mycket om alla hennes böcker. Nu har jag ju en del kvar att läsa men ändå. Jag älskar den här typen av historier, med dåtid och nutid blandat.


Jag kom aldrig riktigt in i den, drabbades aldrig av den där måste-läsa-färdigt-frenesin jag har fått av andra Moyes-böcker. Jennifer vaknar upp på sjukhus och minns ingenting, inte sin man, inte vem hon är. Tills hon hittar ett passionerat brev , undertecknat B, som ber henne att lämna sin man.


Hon blir besatt av historien bakom, och hoppas att den ska kunna återuppliva hennes karriär. Ellie samma gåtfulla brev. Tills hon råkar hitta ett passionerat brev , undertecknat B, som ber henne att lämna sin man.


Webbplatsen använder sig av kakor (cookies) för olika funktioner och för att ge en bra användarupplevelse. Information om våra kakor. Färdig att skickas, kr kr. Finns i lager, 2kr.


Enda tills hon hittar ett brev från någon som verkar ha varit hennes älskade … breven är undertecknade med “B” men vem är han? Hon har en affär med en gift man men deras hemliga relation börjar bli påfrestande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg