måndag 30 maj 2016

Mamba 33 säljes

Hej, Vi är intresserade av att köpa en segelbåt i -fots klassen. Vi vill ha minst kojplatser. DKK Scanboat Our server will be updated in min. Byggd -, snabbseglare, förlängd akter med trappa.


Mamba 33 säljes

Den billigaste båten finns tillgänglig för Kr. Dejlig velsejlende familie båd med sovepladser og godt med udstyr. Fantastiskt påkostad båt med mängder av uppgraderingar. Väldigt mycket segelbåt för rimliga pengar.


Detta är en klassisk båt med mycket bra seglingsegenskaper. Vår båt är till salu nu, eftersom vi precis nyligen köpt en Mamba 33. Träinredningen är välgjord och i mycket gott skick. Den är vad jag förstår en lite nyare konstruktion än 341:an. Annons kommer att komma ut snart.


Vi är mycket nöjda, hon seglar bra (men det säger ju alla om sina båtar ) och med nya segel är hon en fröjd. Mamba is a member of Swedroid forum - Nordens största Android-community. Lägg till egna bilder! Skillnaden bestod bland annat i högre däck för bättre ståhöj ändrad rigg och inredningslayout.


Hon såldes av BK Marin AB i Forshaga. King Cruiser - - Nya motor m. Båten er beliggende i Danmark. Betala aldrig förskott eller handpenning innan du sett båten! Läs alla våra köptips. Kolla alla begagnade båtar från.


Rosättra Båtvarv bygger de vackra segelbåtarna Linjett i storlekarna 3 och fot. Mustang Mamba säljes bud! Nu säljer jag min Mamba pga tappat intresset! Köpte en ram och en motor som jag har fixat med och nu orkar jag inte forsätta,det är. Hur har ni ordnat revningen av era storsegel.


Just nu linor från både förlik o akterlik till sittbrunnen, har dock inte haft anledning att testa det skarpt ännu. Har den fyrkantiga svarta motorn. Vad är beteckningen på den? Vi har en :a och vi provar oss fram. Var kan jag hitta kopplingsschema?


Mamba 33 säljes

Det sitter ryckutjämnare i navet på bakhjulet. Dating and serious relationships with guys and girls around the world.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg