fredag 27 september 2019

Vad tycker killar är attraktivt hos tjejer

Bröststorlek och röv spelar absolut ingen roll, så länge hon är kurvig så är jag nöjd och personligen så vill jag att min kvinna ska ha ganska små bröst då stora är mest ivägen. Uppseendeväckande är att kvinnor tycker tvärt om. En leende man uppfattas som mindre attraktiv – helst ska han inte visa några känslor och vara stark och attraktiv.


Läs också: Så doftar parfymen som gör dig oemotståndlig. Ett välsminkat ansikte uppfattas INTE som mer attraktivt , visar studier vid Bangor University.

Håll även utkik efter listan som berättar där kvinnor berättar vilka de minst sexiga egenskaperna hos män är. En tjej kan se ut lite som hon vill. Vad killar och män generellt tycker är attraktivt har jag ingen aning om, och jag bryr mig inte heller.


Jag kan bara svara för mig själv. Om man bortser från vissa fysiska företräden som jag finner tilltalande, uppskattar jag storligen när kvinnor är intelligenta, verbala, kreativa, företagsamma, självständiga, oberoende, okonventionella, holistiska och kompletta som människor. Jag tycker inte det finns en speciell regel på hur en tjej ska se ut för att ”vara snygg” alla tycker olika och ser olika ut. Det viktigaste - i alla fall för mig - är t.

Här kommer lite saker som killar tycker är sexigt hos tjejer. Det finns alltid ett sätt att få en killes uppmärksamhet. Det kan vara avsiktligt, eller så är det inte det. Att få en killes uppmärksamhet kan vara att få en kille distraherad från vad han nu håller på med för tillfället. Vad tycker ni är typiskt feminina drag hos tjejer ? Av någon anledning verkar killar tycka att det är sexigt när vi tjejer gäspar – den har vi inte hört förut.


När en tjej säger hans namn. När någon du tycker om säger ditt namn är det ganska härligt – eller hur? Det här är inte så konstigt egentligen. Läs även saker killar gör som tjejer tycker är sjukt avtändande. Allt hos en kvinna är så klart attraktivt och fint och ingen annan människa behöver bekräfta det.


Men i dag har vi oavsett detta samlat de mest otippade sakerna som killar faller för, till exempel när du går runt i hans oversized skjorta. Så jag funderade på om det är så att tjejer tycker det är mer attraherande med kaxiga och dryga killar. Jag har andra kompisar som är likadana och som har förhållande mer brudar som dom behandlar som skit! Men tydligen så är det så tjejerna vill ha det om jag har fattat rätt!


Kan ni tjejer svara på varför det är så?

VAD TJEJER GÖR SOM ÄR ATTRAKTIVT - Duration: 8:25. Saker tjejer tycker är attraktivt hos killar – Missa inte detta! Vilka saker gör män mer attraktiva för kvinnor? Här går vi igenom olika saker som tjejer tycker om hos killar som INTE är relaterade till utseendet.


Det är de små detaljerna som gör det. En sned tan ett bubbligt skratt eller en lätt läspning. Reddit-användaren OurChoicesMakeUs bestämde sig för att ta reda på vad andra går i gång på och ställde frågan på sajten. Svaren vi fick tyder på att man kan slänga alla gamla klyschor om att kvinnor skall ha en kedja som går mellan köket och sängen, det är faktiskt inte så stor skillnad på vad män vill ha hos kvinnor och vad kvinnor vill ha hos män.


Ta reda på vad män tycker är attraktiva hos kvinnor, sanningsenligt! Så vad tycker du om killar i en tjej mer än något annat? Vid en omröstning som vi genomförde här på Lovepanky.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg