torsdag 14 februari 2019

Hur får man en tjej att vilja ligga

Några av mina kompisar brukar snacka om att de har flera olika tjejer som de brukar ligga med. De är skallade KK:s (knullkompissar). Min fråga är hur man får en sådan relation med en tjej. Förstår att alla brudar inte vill hålla på på det sättet men hur hittar man en sådan tjej ? Hur får man en tjej att vilja ligga.


Cheap Flights To Manchester.

Alla mina killkompisar som velat ha filmkväll har fått just det, en. Visar endast inlägg av Anonym (Carl) - Visa alla. Man måste visa att man bryr sig om sin sexpartner för att denna ska våga vara intim med en , men man får inte visa för mycket för då finns det en risk att någon får känslor. Men det handlar givetvis om att ha rätt tricks – här är mina bästa: Visa att du vill ligga. Oavsett om du träffar honom ute eller på Tinder, visa att du.


För att få ett bra svar när du kvalificerar en tjej behöver du redan ha fångat hennes intresse och etablerat en konversation, detta har jag bland annat gått igenom i mina artiklar om hur man träffar tjejer i vardagen och hur man pratar med tjejer. Hur kan jag få honom att vilja ligga mer med mig? När jag förslagsvis säger att jag får hitta någon annan som kanske passar mig bättre på den fronten agerar han kyligt och säger att han vill mitt bästa, så om jag vill vara med någon annan och det skulle göra mig lyckligare, vill han att jag gör så.

Om jag däremot gärna skulle vilja träffa en intressant kille kommer jag hålla mig i utkanten av kompisgruppen och då och då låta ögonen vandra runt, i hopp om att hitta någon spännande man att få ögonkontakt med. Samma sak gäller när jag står i baren och ska beställa, är på väg till toaletten eller hänger på dansgolvet, om. Var inte frågeställningen hur man får en tjej till att vilja ligga ? Det du beskriver, då har man redan kommit så långt att man är avklädd och killen kan se att tjejen inte har så mycket att erbjuda rent fysiskt, eller omvänt. Den stora frågan är alltså hur man ens når dit, då kläderna har åkt av och man kan skratta ut varandra? Hur gör jag för att få min underbara tjej bli intresserad utav sex igen, och hur gör jag för att ta ställning i ställningsfrågorna.


Jag vill inte skrämma henne, men jag vil inte heller köra missionären i hela mitt liv. Jag älskar denna kvinna mer än allt annat på jorden och jag vill att hon ska kunna njuta med mig. Om man tar emot tips från en åring om hur man får en tjej i säng, då kan man känna sig ganska patetisk. Nu vet jag inte hur långt du och denna tjej har kommit i erat förhållande.


Tjejer får ligga när de vill med vem de vill hur de vill och var de vill så länge det inte bryter några lagar. Dvs att vill du ligga efter en kvart - gör det, vill du ligga efter fem år - gör det. Blir så jävla ledsen över vad ska killen tycka? Men hur funkar det om man verkligen bara vill ha sex med en främling? Det ville rn Brian ta reda på.


Och svaren blev minst sagt blandade. De flesta svarade inte alls. Om hen råkar få henne att skratta så är det en schysst bonus.

Tips: Ge personen tid. Med lite livserfarenhet så kommer faktiskt inte utseende att vara lika viktigt när man väljer en partner. Ja, det är svårt att försöka slappna av och vara sig själv utan att bli awkward och börja säga konstiga saker när man har en crush på någon, men försökförsökförsök. När din crush känner att du är en skön person att hänga med som hen känner sig bekväm med kommer hen garanterat vilja hänga med dig ännu mer.


Om det finns någonsin ett sätt att veta hur man får en man att bli kär i dig och vara en flörtslag Samtidigt är det här. Män kan inte motstå en långvarig kvinnas beröring. Nästa gång du är med honom, klämmer du på palmer, kramar varandra farväl eller bara korsar gatan, låt din beröring ligga lugnt ett ögonblick längre än nödvändigt.


Då jag själv är kille och går i tankarna att tillsammans med min sambo ha en trekant med en av mina killkompisar skulle jag vilja ha lite svar på en del frågor kring detta. Berätta gärna om folks erfarenheter, hur man kan börja själva knullandet osv, är det nått tjejer tänder på att få vara med flera killar samtidig? Hur vet man att den tjejen eller killen man träffar är en bra tjej eller kille för dig? Det gäller inte att hitta den bästa tjejen , eller killen, det gäller att hitta den som du fungerar bra med.


Oftast är det dock den mentala åldern som styr, det är inget man ska stressa fram och för att få en tjej att vilja ha sex, ska man känna varandra så bra att båda är med på det. Var bara dig själv så hittar du snart en tjej som du tycker om och som gillar dig tillbaka, sex är dock endast en liten del av en relation. Nu kommer det ni väntat på. Jag hade en poäng med att publicera det här.


Det jag ville ha sagt var att även om det man vill ligga och det är syftet med att man hör av sig. Kan det löna sig att vara mindre direkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg