onsdag 17 januari 2018

Dålig flickvän

Jag känner mig som en börda. Jag orkar inte med några vardagssysslor som att städa och laga mat, min sambo får göra allt. Jag ligger mest i sängen om dagarna. Nu är det dags att rannsaka dig själv, är du verkligen en bra flickvän ? Ger du din pojkvän den bästa versionen av dig själv?


Inte så lätt att svara på kanske, men här kommer lite hjälp. Här är tecken på att du är en dålig flickvän. Min flickvän mådde dåligt ett tag, och jag vet hur svårt det är. Det är dock av yttersta vikt, att du får honom att förstå att han måste finna någonting att göra som han trivs med som inte innebär dig. Han känner att du har ett visst ansvar, men du får gå när du vill.


Folk verkar ha så delade åsikter kring det. Jag tex tycker inte att det är OK att åka utomlands utan sin partner, och sen kanske inte höra av sig , tycker liksom att man hör av sig varje dag till personen då. Du är ingen dålig flickvän alls av det du berättat här.


Dålig flickvän

Visst det kan tära på en relation ifall den ena parten är osäker och är avis på allt. Om någon man bryr sig om mår dåligt brukar man vilja ställa upp och finnas där. Det kan vara en kompis, en pojk- eller flickvän eller ett syskon.


Ofta kan det räcka med att visa att man är beredd att lyssna. Din flickvän förtjänar säkert den mest romantiska presenten som finns, så här får du över säkra tips. Hoppas listan hjälper dig att hitta en perfekt alla hjärtans dag gåva till din flickvän. Det är lätt att bli krävande om man lider av dålig självkänsla.


Du beskriver också ett yttre bekräftelsebehov knutet till din flickvän. Det är en paradox för det innebär att ge ifrån sig sin självkänsla, när man försöker att få den bekräftad av en specifik person. Ordet självkänsla betyder just att känna sig själv. Du skriver att du kollar på porr ibland när du onanerar, men att du känner dig som en dålig flickvän när du gör det.


Vad är det som gör att du känner så tror du? Du undrar om du är överdrivet sexuell. Du ska veta att det varierar extremt mycket i hur ofta en person gör sexuella aktiviteter.


Jag är alltid en galen flickvän. Du vet, när man är osäker i sig själv, det är då det galna kommer ut. Men jag tror också att så länge du är galen på ditt sätt, så länge du äger det, så spelar det ingen roll om din galenskap är bra eller dålig. Sajten där du kommer hitta en underbart romantisk alla hjärtans dag present till din flickvän.


Jag tänker rätt ofta på ifall jag är en dålig flickvän. Testa om du lever i en farlig, dålig , destruktiv relation eller förhållande. Dåliga relationer innehåller oftast emotionell misshandel och psykiska kränkningar. De flesta människor som tänker på ohälsosamma relationer gör ofta kopplingen till våld.


Dålig flickvän

Nu ska jag berätta en lite sjuk sak. För några veckor sedan, kanske en vecka före Carls födelsedag, frågar han mig om jag har köpt någon present till honom än. Klockan var kanske elva på kvällen och jag var sjukt trött och säger “har inte du redan fyllt år?


Alltså nej, så dålig flickvän jag är ? Sedan dess har jag ont i bröstet och får panikångest-attacker. Bröstsmärtorna försvinner aldrig. De är konstant och gör det svårt att andas. Får inte heller i mig någon mat. Den handlar om kärlek, där du gillar en person men den personen värdesätter inte dig.


Dålig flickvän

Den tar dig för givet och skiter i dig. Du kan inte sluta gilla den här människan och du vill ändå fortsätta träffa den här människan även fast det är skit. Dålig jävla kärlek, säger Omar Rudberg.


Jag skulle bli sjukt svartsjuk, sen kan alla frikärleksmänniskor komma och säga att jag är en tard. Så är det fortfarande fel som fan om det är så att man är i ett monogamt förhållande där man förväntar sig att den andra personen inte gör så, vilket jag antar att hon (din flickvän ) gör. Jag har dålig morgonandedräkt och jag har ingen tandsten. Det som hjälper för mig är att skrapa tungan.


En del har fina rosa tungor utan beläggning, det har inte jag. Men vad du än gör kommer du aldrig komma ifrån de här människorna. De finns runtomkring dig vare sig du vill eller inte.


Det är som att de lurpassar bakom nästa hörn för att hoppa på dig när du minst anar – och helt på en av dina dåliga dagar så att du ska må extra dåligt över dig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg