torsdag 6 oktober 2016

Sökes delägare

SPORT ELITE söker en delägare för att bygga upp en web TV-kanal inom dem udda sporterna som inte syns så mycket på TV. Kanalen har redan provats. Det har redan gjorts reportage med rimligare tittare. Men nu ska vi sprida ut oss mera.


Bistro Beo söker delägare till verksamheten som ligger vid Stenungs Torg, med affärsstråk åt ena hållet och underbar havsutsikt med terrass åt andra.

I trivsam miljö kan restaurangens gäster avnjuta lunch, à la Carte och tapas. För restaurangens fortsatta utveckling sökes nu en eller flera delägare med ny energi, kraft och kunskap att tillsammans med nuvarande ägare stärka Bistro Beo för framtiden. Vill du driva företag med andra?


Här kan du söka kompanjoner och hitta samarbeten som passar dig. Nischat sortiment med god utvecklingspotential. Finns i sydvästra Sverige. Delägare sökes , Webbutvecklare!

Ewa Olszewski, delägare och affärsområdeschef på Michaël Berglund Executive Search, rekryterar ofta 58–60-åringar. Man har mycket kompetens och erfarenhet, är förbi småbarnsåren och har mycket energi och kraft att lägga på sitt uppdrag. Inom offentliga sektorn är cheferna inte sällan i senior ålder. Alfred Nobels Skapapris för bästa innovation i Örebro län. Vi söker en IT programerare som vill bli delägare och som bor i Uppsala.


Vi aretar med programvaruutveckling och övrigt inom IT. Begagnade båtar Stockholm. Sveriges största oberoende marknadsplats för företagsöverlåtelser och andra bolagsrelaterade transaktioner.


Sök bland 100-tals företag. Tyvärr kan vi inte hitta sidan du söker. Det kan beror på någon av följande orsaker: Sidan har flyttats.


Var god använd menyn ovan för att hitta det du söker. Fler delägare än då en båt i samma prisklass som ovan, eller dyrare köpes. Tillsammans bestämmer vi vilka investeringar som skall göras varje säsong.


Låter intressant, har ocskå en del tankar som snurrar men behöver någon att bolla dem med.

Hör gärna av dig, niclas. Jag passar inte in på din beskrivning, så klart, men söker andra företag att samverka med och gå in som delägare i. Jag är designer och utvecklare med en väldigt stark bakgrund inom medier. Driver ett eget företag där jag frilansar som konsult i den branschen, och det har gått bra men nu söker jag min egen grej.


Jag har en blandsrasvalp på snart månader som jag behöver hjälp me då jag just nu inte riktigt räcker till. Vi är tre delägare varav en vill sälja sin del. Kan även delas i andra delar.


Båten ligger i Preveza i Grekland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg