torsdag 27 oktober 2016

Grattis min älskade son dikt

Maskeradkläder, festartiklar och skämtprylar. Stort utbu Bra Priser. Rolig kalasdukning, häftiga maskeraddräkter och fantastiska festtillbehör. Tiden går så fort så jag hinner inte med.


Jag följde med honom på hans första skoldag.

I dag för år sedan så höll jag min förstfödde son Marcus för första gången i mina armar. HUr skulle vi kunnat ana detta för fyra år sedan. Jag älskar dig mer än livet. Grattis min älskade 18-åring! Här kommer ett par som jag fick en gång här på FL när jag efterfrågade vackra dikter till min son Älskade lilla barn Du valde just mig till att bli din mamma Det minsta jag kan göra är att älska dig mer än allt annat!


Du stora själ Du känner mig bättre än vad jag gör Ändå älskar du mig och litar helt och fullt på mig! Jag har ingen vana att blogga men, däremot älskar jag att skriva och skriver både dikter , noveller, låtar, barnböcker m. Något som jag också är intresserad av är att fotografera och då blir det gärna moln, natur och mat.

Jag tänker så småningom lägga ut både bilder och lite goa recept här på bloggen. Vart är du min son längtan är så stor, jag är ju din mor. Det är här du ska vara kan du inte svara!


Smärtan brinner i mej jag älskar ju dej. Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Du vilade lugnt på din mors trygga arm, och sökte dig fram till hennes rosiga barm, och nog visste du redan min älskade son , var källan till livet var sprungen ifrån. Och nu har du funnits en tid på vår jor och lärt dig att säga två viktiga ord.


Jag önskar jag finge lära dig fler, och visa dig allt av det vackra som sker. Med stor glädje får jag ta del av min äldsta dotter Christines liv som är lyckligt nygift med sin man. Hon berikar mitt liv varje dag med sin positiva energi.


Att höra dig andas är att höra livets mening. Att se dig le är att känna all världens kärlek. Att lukta på dig är att drömma om sommaren. Att känna din kind mot min är att flyga på molnen. En solig dag i oktober så föddes du vår älskade son Love.


Vår väntan på att få möta dig var äntligen över. Min älskade dotter, jag har älskat dig genom mina andetag sedan den dag du föddes.

Att vara din mamma har inte alltid varit enkelt, men det har alltid varit bra. Numera är jag mer som en åskådare i ditt liv, än en vakande mamma. Precis som det ska vara. Jag är tacksam för att vi är underbara vänner som kan följas åt genom livet. Det finns ingen närvarande bra nog att visa dig hur mycket jag älskar dig, så för din födelsedag jag ge dig mitt hjärta.


För mig, det finns inget bättre än att dela denna dag med min favorit person: du. Vad gör de åren när sinnet är ungt som våren. Femtio långa år nu han sakta går de kommande åren blir tuffa snart skall du rullatorn knuffa.


Ty du ser genom min klaga, min sorg och min själ. Du ser mig för den jag är och inte bara för min ridå av besvär. Jag älskar dig alltid tydligt och klart, i mitt hjärta finns en plats med dig där allt är allting underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg