torsdag 22 oktober 2015

Avsluta storytel i appen

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Storytel Sverige Hur kan vi hjälpa till?


Koppla av med tidningar, magasin och böcker när du vill, var du vill. Du kan när som helst ändra eller avsluta ditt abonnemangspaket. Lyssna och läs obegränsat för 1kr per månad.


Prova fritt i dagar! Vi rekommenderar att du sparar denna bekräftelse. Kan du inte logga in på ditt konto?


Avsluta storytel i appen

Gå gärna till denna artikel för att läsa mer om hur du kan återställa ditt lösenord. Du kan säga upp det när du vill, de har ingen bindningstid. Om du vill avsluta ditt abonnemang kan du göra det när som helst då de inte har någon bindningstid. Du loggar in på webben och klickar dig fram till “Mitt konto” under “Mina sidor”. Där finns en knapp för att avsluta ditt abonnemang.


Du kommer att få en bekräftelse till din e-postadress. Du går helt enkelt in på ”Mina sidor” i webläsaren (det går inte avsluta i appen ), klickar dig vidare till ”Mitt konto” och avslutar det därifrån. Om du inte ser Prenumerationer i appen Inställningar kan du trycka påoch App Store i stället. Tryck på ditt Apple-ID (som brukar vara din e-postadress) och sedan på Visa Apple-ID. Logga in, rulla ned till Prenumerationer och tryck sedan på Prenumerationer.


Avsluta storytel i appen

Läs gärna vårt test av alla appars utbud. Klicka här för att prova på gratis i dagar. Det är en digital abonnemangstjänst som erbjuder dig ett bibliotek av tusentals titlar direkt i mobilen! Man är alltså inte låst till att använda sig av smarttelefon eller surfplatta för att få tillgång till böckerna.


Ljudbokstjänsten utmärker sig genom att erbjuda många exklusiva titlar. Se mer om hur du får tillgång till din information här. Böckerna kan läsas strömmande, vilket alltså kräver någon form av uppkoppling, eller offline (nedladdade böcker). Boktugg har under några veckor provläst eböcker på den i ett test.


Slutsats: dess största styrka är också dess största svaghet. För dig som vill säga upp ditt Bookbeat abonnemang tar det inte längre än ett par minuter. Det enda du behöver göra är att logga in på ditt konto på deras hemsida och därifrån klicka på ” Avsluta abonnemang”. Eftersom Bookbeat inte har någon bindningstid kommer inga pengar dras från och med uppsägningen. Läs recensioner, jämför kundbetyg, se skärmavbilder och läs mer om Ældre Mofibo - e- og lydbøger.


Hämta och upplev Ældre Mofibo - e- og lydbøger på din. Hos båda apparna ingår även e-böcker utan extra kostnad. Enligt Nextory själva är de störst på e-böcker i Sverige.


Det betyder att när en bok finns både som ljudbok och e-bok kan du varva mellan att lyssna och läsa. Hej jag har ett problem med att storytel loggar ut sig själv utan att jag gör något, när jag tog bort appen och tog hem den igen fick jag skaffa nytt lösenord för jag hade glömt det gamla och då är min bokhylla tom!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg