måndag 16 mars 2015

Kär i min älskarinna

Dom har inga barn tillsammans och min högsta dröm är att han ska välja mig och att vi kan starta en familj tillsammans. Han säger att det är det han vill. Herregud jag går runt med denna klumpen i min mage, samtidigt som jag känner sådan skuld gentemot hans fru över vad vi håller på med bakom hennes rygg.


Jag känner mig inte delaktig. Och älskarinnan är arg över att jag lämnade henne höggravi men vad ska jag göra åt det nu? Blivit kär i min gifta älskare - FamiljeLiv.

Ni män som har en älskarinna - FamiljeLiv. Kär i min älskare - FamiljeLiv. Min fru är helt ovetande om detta, jag har lurat i henne att jag är en högt uppsatt man inom brandlarms-branschen och måste resa mycket i mitt jobb. Egentligen är jag arbetslös och tillbringar massor med tid med mina älskarinnor. Jag älskar min fru och mina barn men jag älskar också mina älskarinnor.


Min högsta skatt, o Jesus kär -. Psalmen översattes till svenska av okänd upphovsman och publicerades i Sverige första gången. Däremot har min man känt henne sedan tonåren (vi är nu alla tre i 40-årsåldern).

De har aldrig varit tillsammans tidigare men han har varit kär i henne under hela tonårstiden och en bit in i 20-årsåldern. Jag vet att de ”strulat” och att han legat med henne tidigare men aldrig under vår tid. Jag skäms över att jag blev kär i en så ung kvinna” ”Jag blev så småningom också tvungen att erkänna för mig själv att jag var hopplöst förälskad i henne”, skriver mannen som på gymmet lärde känna en kvinna som var hälften så gammal som han.


För min hälsas skull sa jag upp mig. Vid min avskedsdrink såg jag honom titta på mig från andra sidan rummet med en desperat blick i ögonen. Senare samma kväll talade han om att han älskade mig. Han sa att han och hans fru inte hade haft sex på flera år och att han inte förrän han träffade mig någonsin funderat på att lämna henne. Jag är kär min min älskare och rädd att han ska göra slut?


Jag är älskarinna sedan år och är kär i honom! Vi säger att vi tycker om varandra och har svårt att vara utan varandra. Jag är en tjej på år och min bästa vän sedan tre år tillbaka är en två år äldre kille. Problemet är att jag är kär i honom. Vi pratar om allt, men inte detta eftersom jag är livrädd för att det skulle förstöra vår relation.


När han pratar om någon tjej gör det så ont i mig. R KÄR I MIN BÄSTA VÄN Sanna Guidetti. Louise Hammar 110views. Den tyske generalen valde sin svenska älskarinna.

General kär i svenska. Min familj visste hos vem i Sverige jag var. Men jag förstår inte riktigt varför det skulle vara hennes fel. Hon kanske har träffat en man, blivit riktigt kär , hon är singel.


Vad har då hon gjort för fel? Jag tycker att den som har partner bär skulden gentemot sin partner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg