måndag 15 oktober 2018

Världens snyggaste kille

Den amerikanska fotbollsspelaren har visserligen en åtråvärd plats på den här listan, men han har en något mer viktig agenda. Jag lever inte för att försöka vara sexig, jag lever för att hjälpa andra, säger 27-åringen till People. Dessutom menar Tim att han blev förvånad över att någon tycker att han är snygg. Det är en hel del kända namn med på listan. Bland annat Zara Larssons kärlek.


Snygga killar som Samir Badrian, Alesso, Bill Skarsgår Christopher Martland och Adam Lundgren.

Kändishunkar som du kan dejta i sommar! Blake Shelton själv har svårt att förstå varför han valts. Världens snyggaste tjejer. Nu har jag äntligen startat blogga! Vem kniper den ärofyllda förstaplatsen?


Varje år utser improveme. Sveriges hetaste män. Här hittar du både skådespelare, kungligheter, artister, bloggare, idrottsstjärnor och andra kända profiler.

William är en upptagen kille , verkar det som. För bara en dag sedan annonserade han att han skulle ta en liten paus från sociala medier. Väldigt mycket nu så jag kommer ta en kort paus från sociala medier.


Ses nästa vecka”, skrev han. Vi kan nog räkna med att han är tillbaka ganska snart. Filmstjärnan Colin Farrell, är världens snyggaste kille. Solo, som har utsett världens sexigaste män.


Snyggaste svensk är Pelle Almqvist, 2 sångare i The Hives som kommer på en hedrande fjärdeplats. Gaaah världens snyggaste kille. Lägger upp några sjilt snygga bilder på Benjamin innan jag lägger mig och kollar på film. Jeremy Meeks skiljer sig från Melissa Meeks.


Alltid när jag är på fest och ska börja diskutera med några killar om vilka som är världens snyggaste tjejer så fick jag höra Shakira, Tila, Tequila men jag. Tidningen The Sun har plockat fram världens hetaste hunkar. Som besökare på Nyhetersamtycker du till användandet av s. Tycker vi i alla fall!


Precis som Johnny Cash är den helt klädd i svart, från lack till klädsel, och det är svårt att tänka sig ett svalare färdmedel för den perfekta USA-roadtrippen. Idag har vi myst så mycket.

Vi har ätit äppelpaj till mellis som jag gjorde, för ingen av killarna ville hjälpa till eftersom det var så mycket bra på tv. Svenska kvinnor är kända världen över för sin skönhet. Men vilka är egentligen vackrast?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg