torsdag 18 oktober 2018

Ellos mina sidor

Tillförlitlig kvalitet, mångfaldigt urval. Perfekt för kvinnor från 50. Ellos gör allt för att det ska bli enklare att handla.


Ellos mina sidor

Nästa gång du handlar så kan vi automatiskt fylla i dina uppgifter. De sparas bara i din egen webbläsare. Om du inte vill detta, är det bara att kryssa ur kryssboxen.


Här hittar du information kring leverans, retur och betalsätt. Med vår nya självhjälpsportal får du snabbt och enkelt hjälp med dina frågor utan krångel. Hos Ellos hittar du ett stort utbud av skor och kläder i alla storlekar och till bra priser.


Besök även vår hemavdelning med allt för ditt hem. Under Mina sidor kan du ändra e-postadressen. Här kan du också ändra ditt lösenord. Hur ändrar jag min adress? Har du ett Supreme Card?


Nu hittar du alla funktionerna för det, här också. På Mina sidor kan du följa din elanvändning, se dina fakturor och mycket mer. På mina sidor kan du: Följa din elanvändning, per år eller måna eller till och med för varje enskild timme om du har ett abonnemang med timmätning.


Mina Sidor finns både här på webben och som mobilapp. Vi använder cookies på forsakringskassan. För att kunna använda Mina sidor behöver du acceptera cookies.


Då kan vi också ge dig ännu bättre hjälp om du har frågor om köp, sparkonton eller lån. Tjänsten Mina sidor är inte anpassad för att man ska använda den direkt i mobiltelefonen eller på surfplattan. Till exempel fungerar inte fullmakterna. Det innebär att du inte kan agera för en kunds räkning om du använder Mina sidor i mobil eller på surfplatta.


Ellos mina sidor

Så här loggar du in på Mina sidor. När du går till Lansforsakringar. Dessutom finns andra funktioner och tjänster. Logga in, kommer du till Mina sidor.


Här finns allt samlat på ett ställe. Du loggar in med Mobilt BankID eller BankID. Genom att skapa inloggning godkänner du Coops villkor. Klicka här för att läsa hur Coop hanterar din personliga information.


Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig en förbättrad upplevelse. Du kan logga in med din e-postadress. För att logga in krävs det att du har registrerat den och skapat lösenord på Mina sidor.


I så fall klickar du på REGISTRERA DIG och fyller i. Beställ fast och mobilt bredban mobiltelefoni, fast telefoni och digital-tv från Telia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg