måndag 20 november 2017

Otrohet förlåta el gå vidare

Vårt stora sortiment består av kylskåp, spisar, belysning och mycket mera till bra priser! Hög kvalitet och låga priser. Fem år av trygghet och säkerhet. Läs mer om vårt sortiment här.


Om du känner att du kan förlåta – och gå vidare. Men känner du att du kan förlåta din partner, trots det sveket, så är det okej att göra det. Om din partner verkligen ångrar sig – och du köper det. Förutsättningen att ta sig vidare är att båda bestämmer sig för att lämna det förflutna bakom sig.


Lyckas ni blir belöningen en ärligare relation. Ni blir medvetna om vad som är viktigt och vad som står på spel. Fattar ni beslutet att gå vidare tillsammans har kärleken stärkts. Sju sätt att förlåta den du älskar.


En gång otrogen, alltid otrogen. Att gå vidare är det bästa man kan göra! Jag skulle ALDRIG kunna lita på denna person igen.


Har gjort detta misstag att förlåta och det blev i slutändan jag som fick gråta. Hur går man vidare efter otrohet ? Min man var otrogen mot mig. En idiotgrej som jag vet att han ångrar djupt och önskar att han kunde få ogjort.


Förlåta har jag väl inte gjort helhjärtat än. Glömma är svårast av allt. Karina Bäckström att reparera relationen efter otrohet. Kan man komma vidare efter otrohet ? Gå på stan tillsammans, gå. Att förlåta är stort och nödvändigt, men förändrar man inget så kommer man heller inte vidare.


Jag har en fråga om otrohet och att förlåta. Jag lever inte längre med den här mannen, men jag kommer för alltid att bära med mej erfarenheten och insikten om att otrohet faktiskt är sånt som händer, och att det GÅR att reparera skadan om båda verkligen vill. Du kan bara fortsätta tillsammans med din fru om du uppriktigt tror på att du kommer att kunna förlåta henne och gå vidare. Otrohet eller inte - vad gör man.


Om hur detta gjorde mig mer ödmjuk för andra relationer. Om hur jag var tvungen att prova igen för att inte ångra mig sen. För hur det fick mig att tappa alla känslor.


Och om hur jag nu lyckats släppa det, släppa allt hat och istället förlåta och gå vidare. Att hantera otrohet är svårt. Att bli bedragen gör ont, riktigt ont och det tar ti om det ens går, att komma över detta. Undrar lite om någon förlåtit mera än en engångs grej?


Man säger att en gång skulle jag kunna förlåta. Tack för alla era fina stöttande ord! Tyvärr kommer man nog aldrig kunna förlåta sig men man måste hitta ett sätt att kunna försöka gå vidare. Försöker att tänka som så att har min man bestämt sig och vill gå vidare så måste även jag tillåta mig att gå vidare för att vi ska kunna få bli lyckliga igen.


Vidare har jag ingen tillgång till hennes liv i den andra orten där hon befinner sig, känner inte hennes vänner eller så, vi träffas mest när hon är barnledig och ibland tar det veckor innan vi ses. Hon säger vidare att hennes situation med dem olika exen och barn kommer att ta sin tid och jag respekterar och gillar läget. E va Rusz: Ja, försök att reda ut en tråd el osämja innan ni går till sängs.


Otrohet förlåta el gå vidare

Försök att respektera den andre partens perspektiv men stanna där. Inte arbeta på att få den andre att alltid ändra sig eller tcyka exakt som du eller han. Människor gör misstag av alla möjliga anledningar. Och när det inte finns mer att säga, släppa det.


Och det är inte bara du som behöver förlåta för att ni ska kunna gå vidare. Hon måste förlåta sig själv också. För mig är det inte ett alternativ att diskutera sådana här saker eller på något sätt tillsammans förlåta någonting.


Otrohet förlåta el gå vidare

Sen tycker jag att din kille ska chilla ner också. Det kunde jag förlåta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg