onsdag 22 november 2017

Hur får man ligga på fest

Den gyllene regeln är att man börjar middagen med besticken längst ut på sidorna och arbetar sig inåt. Gafflar placeras alltid till vänster, knivar (med knivblad inåt, mot tallriken) och soppskedar till höger. Man avslutar middagen med dessertbesticken, som ligger placerade ovanför tallriken. Man måste visa att man bryr sig om sin sexpartner för att denna ska våga vara intim med en, men man får inte visa för mycket för då finns det en risk att någon får känslor.


Men är redo för att ha sex och har varit det ett tag, men vart hittar man en kille som vill ligga med en?

Vill ju först träffa människan. Men hur hittar man ligg som minderårig? Det kommer få dina gäster på bra humör! Har man inte råd att hyra en proffsig frilansare har du säkert en syrra, kompis eller liknande som kan ställa upp som fotograf under kvällen för någon hundralapp.


Det är så skönt att själv slippa tänka på att ta bilder när man är värdinna för en fest eftersom man. Och det där telefonsamtalet jag fick på väg till festen , om att det var okej om jag ville ligga med någon annan, det gjorde mig så tacksam (och kär!) för min fina, fina man att jag smet tidigare från festen för att åka hem och ligga med honom i stället. Alla namn på familjerna är fingerade och personerna på bilderna har inget med.


Man ska också bjuda gästerna på något att samlas kring, gärna hemgjorda små snacks.

Maten får gärna vara underfundig, med fördel hemlaga lite konstig mat är bra, bjud på saker med glimten i ögat. Mat är ett samtalsämne, om ingen på festen känner varandra sedan innan så öppnar maten upp för samtal. Ibland får jag intrycket att jag blir obefogat dissad. Tjejen vet inte vad hon går miste om helt enkelt. Då undrar jag tjejer, eftersom att jag alltid i förstahand bara är ute efter sex (det är lite grann av arbetsintervjun), hur får man er enklast i sängen?


På krogen har jag ibland kört den oerhört romantiska repliken ska vi ligga ? Hur får du en fontänorgasm? Ligga med Ptar upp frågor om sex och relationer, det är högt i tak och inga. Det är mycket basalt att lägga till sådana genvägar och hur förklaras här. Då får du i princip stryka duken på bordet när du lagt på den.


Det är nog inget som någon egentligen gör mer än vid särskilda tillfällen. Om duken vikt en gång på mitten vid mangling, ska den läggas på bordet med mittvecket ligga som en dal. Jag håller på att planera födelsedagsfest -år fyller jag. Det finns en mycket rimlig förklaring till detta. Jag tänkte bjuda in rätt många, så där att de får komma och gå under dagen, och jag bjuder på mat och tårta.


Men när jag började summer så såg jag att den blev jättemånga.

För att ta hand om vår kropp på bästa sätt behöver vi äta en näringsrik och varierad kost och ägna oss åt någon form av motion men även hjärnan behöver sitt för att må bra. Här kommer några tips på hur du blir bättre på att ta hand det du har i knoppen. Hur vet jag om jag får tillräckligt med djupsömn?


Den bästa indikatorn på om du får tillräckligt med djupsömn är att du känner dig utvilad när du vaknar på morgonen. En effekt av att du inte får tillräckligt med djupsömn är också att du känner dig omtöckna lättirriterad och har svårt att koncentrera dig på dagen. Osäkerheten kring hur mycket man kommer att få ut varje månad när man slutat arbeta kan vara jobbig.


Marcus Lindenius rekommenderar därför att man loggar in på minpension. Det är det bästa sättet, att när man är yrkesverksam gå in och titta på hur det ser ut. Det skall vara sådant som man inte omedelbart kan avgöra vad det används till.


På festen visar man upp en av prylarna i taget. Lagen ska gissa vad det är och vad det används till. Vet man inte vad det är får man hitta på ett eget namn och berätta hur man använder det. Jag är år och hade min sista mens när jag var år. Jag var till min gynekolog och hon konstaterade att jag kommit in i klimakteriet.


Jag har dessutom svettningar och vallningar under hela dygnet. Alla som haft influensan är beredda att göra vad som krävs för att slippa bli sjuka igen. Viruset ändrar sig dock från år till år så tyvärr går man inte säker även om man var sjuk i fjol.


Som tur är finns en hel del du kan göra för att undvika att bli sjuk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg