torsdag 9 februari 2017

Ensam mamma söker 2008

Mama är läsarnas mammagrupp de luxe, självklara mötesplatsen för alla fantastiska mammor. Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online. Serien omfattade avsnitt.


De tre kvinnor som blev utvalda att medverka var: Anette, från Västervik.

Under en sommar av romans och bankande hjärtan dejtar de tre singelmammorna sina beundrare för att finna mannen med stort M. Ensam mamma söker blir en riktig kärlekssaga för Theodora, Camilla och Elin. Kvinnliga och manliga hjärnor – ”Kvinnor har fördel när det gäller att sätta ihop nätverk av människ - Duration: 12:13. Man förstår inte det som tittare, hur många timmar de här minuterna i tv egentligen är. Vi fick byta om i hissen, äta lunch i bilen.


Hon har sedan dess satsat allt mer på sin blogg och är numera influenser och bloggare på heltid. Jag fick meddelande på Instagram från en läsare som frågade hur längesedan det var jag var med. Jag längtar efter att börja spela in den nya säsongen i sommar och önskar alla fem härliga mammor ett stort lycka till, säger hon i ett pressmeddelande.

För när Nöjesbladet träffar årets deltagare inför premiären står det klart att Elin Näslun 2 väntar barn. För första gången har en av mammorna blivit gravid. Stina1­9Visa endast Fre 14. Elin väntar nämligen programmets första bebis, med en man hon träffat under inspelningen!


Nu bloggar hon om livet som ensamstående mamma och frisör på amelia. Jag insåg att jag kommer sitta hela sommaren med kryckor, gips och ha sådär kul, jag söker så får det bli som det blir. Jag satt ner och skrev ansökan och sa till mig själv att jag kommer aldrig bli utvald för det är ju hur mycket schnygga hunkiga killar som skulle söka.


Johanna Toftby, tonårsförälder och egenföretagare. Du kan streama serier till dator, surfplatta, mobil, spelkonsol och Smart TV. Undra hur många ggr jag har fått höra fan sophie, du borde söka ! I sina unga år drogs hon uteslutande till bad boys och när hon blev äldre var det de klassiska alfahannarna som fick hennes uppmärksamhet. Det kan bara inte missas! Under programmets gång får mammorna chansen att träffa och lära känna ett antal härliga män som är där i hopp om att vinna deras hjärtan.


Inte halvgamla tanter. Snäll som hon är försöker hon släta över med att jag ser ju inte såååå gammal ut – för min ålder… Är det då inte skönt att vara singel? Har som inget å säga idaag förutom att jag mår rent ut sagt förjävligt.


Varmt välkommen till BittanS.

Mannen i mitt liv och såklart våra fyra fantastiska SmåPrinsar med mammor. Tankar kring internet-dejting Som datanörd och singel måste man ju bara prova på internet-dejting, och jag måste säga att det varit en intressant upplevelse. Men det är nu i sommar som de tre ensamstående mammorna Camilla Backman, 3 Theodora Larsson, 3 och Elin Näslun 2 ska hitta en ny kärlek, med hjälp av programledaren och artisten Jessica Andersson, 44. I SVT visas ”Singelmammor” med tre olika mammor och deras små barn. En mamma har problem att hitta fast bosta en annan har precis fött sitt barn själv, utan pappan, men med en kompis som stöd under förlossningen.


I år får tittarna se Elin Näslun år, från Gällivare, Camilla Backman, år, från Västerås och Theodora Larsson, år, från Borås. Hans dejtingmamma heter Theodora Larsson, år, och är från Borås. Hon har på förhand uttalat sig om att hon söker någon som gillar äventyr och gör henne knäsvag. Hon är så bessviken på honom, han var inte den hon trodde berättar en källa. Emma får också ensam vårdnad om parets 1-åriga son.


En tjejkompis till mig, som tittar på programmet, frågade om jag hade sökt och det hade jag inte. Då började hon tjata på mig om att jag skulle söka och för att få henne att sluta tjata så sökte jag till slut, berättar Nordin. Dan B Ärligt talat kan jag inte svara, har själv korpat den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg