tisdag 26 januari 2016

Grattis mamma på födelsedagen

Mama är läsarnas mammagrupp de luxe, självklara mötesplatsen för alla fantastiska mammor. Just nu ingår: Eucerin-kit värde 745kr! Beställ smidigt online.


Din födelsedag är den första dagen på ytterligare en 365-dagars resa. Gör det här året det bästa någonsin. Njut av det, och grattis på födelsedagen !

Lycka till i fortsättningen gratulerar vi på födelsedagen ! Må idag och alla dina dagar vara. Vem skulle jag vara utan dig mamma ? Utan din uppfostran och din kärlek? Jag är glad att du är min mamma , du är helt enkelt den bästa mamman i världen.


Mamma , jag vill bara säga att varje år ger jag dig ”världens bästa mamma ” priset. Det finns ingen annan som ens kommer i närheten av allt det du gör. Denna födelsedag önskar jag dig rikligt med lycka och kärlek.


Må alla dina drömmar bli verklighet.

Räkna inte åren, men livet du lever. Vackra dikter, underbara animerade elektroniska kort, utskrivbara kort och kul animerade bilder. Skicka digitala vykort, dikt eller animerade bil helt gratis. Vilka fina tårtor och vackra blommor! Nu är våren här och ljuset och en glädjens dag idag att ni får fira tillsammans!


Feed för att följa kommentarerna: RSS 2. Gratulera mor, mamma , mormor eller farmor på födelsedagen och på morsdagen med fina dikter. Fina ord att säga till mamma. Gratis födelsedagskort, födelsedagshälsningar förslag, födelsedag gratulationskort, födelsedagskort humor, födelsedagskort gif, födelsedagskort blommor, roliga födelsedagskort. Stort grattis på din födelsedagen min vän. Det är fantastiskt hur bra du ser ut för din ålder, med tanke på all den sorg jag gav dig när jag var yngre.


Mamma , du är den mest framstående kvinnan i mitt liv, och du kommer alltid vara nummer ett för mig. Grattis på din födelsedagen vykort. Vardagsglädje kommentarer. Madelinas mamma finns alltid där för att låna en hjälpande hand.


Titta på hur hon hjälper Daniel, Madelina och ugglan Ho under lek och glöm inte att önska henne en lycklig födelsedag den februari! Prenumerera på kanalen och komma tillbaka varje torsdag för en ny video! Möt fyraåriga Daniel Tiger och hans vänner.

Min födelsedagspresent till Mamma. Jag kanske inte ser ut som en Gud på alla bilder, men vad gör man inte för familjen? Glosbe, online-lexikon, gratis. Bläddra milions ord och fraser på alla språk. Jag hoppas att alla dina önskningar går i uppfyllelse.


Till den nyblivna mamman.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg