fredag 11 september 2015

Kär i min kk

Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Du ska njuta – men inte bli kär. Eva Rusz förklarar att alla sexuella känslor kommer från hjärnan. Nä alltså jag har haft kk -förhållanden förut men då har det varit helt annorlunda, då har vi ringt varandra efter krogen om man har känt att man var sugen.


Knappt träffats i nyktert tillstånd och inga större känslor inblandande från något håll.

Jag brukar inte bli kär så lätt men det här är annorlunda. Kär i kk - FamiljeLiv. Kan jag få min KK att bli kär i mig? På väg att bli kär i min kk, vad ska jag göra? Jag är kär i min kk Av amelia.


Fråga Bengt har fått en fråga från signaturen xXx, inlett ett kk -förhållande med en kille som hon nu blivit kär i. Att någon part blir lidande. Den som blir kär eller känslomässigt beroende av sin KK kommer i underläge och mår oftast inte bra.

Det kan vara så att om man vill få sitt sexbehov tillfredsställt men inte träffar någon att bli kär i så är man åtminstone trygg med sin KK. Nicole blev förälskad i sin lärare Jesper första gången han klev in i klassrummet. Nu tänker hon på honom hela tiden. Men snart börjar Nicole.


Jag förstår att du är kär och det är svårt som fan att hålla sig borta från någon man är kär i. Man måste bygga upp en fucked up stark psyke och jag förstår det e fucked up svårt när killen du fått känslor för och som du knullar är din bästa-vän. Du måste börja tänka på dig själv och sätta dig själv först. Jag bröt min tystnad efter månader och hörde av mig. Bara för att märka att han inte riktigt saknat mig som jag hoppats. Blandade känslor över det hela från min sida, en del av mig ville ha honom i mitt liv och en del av mig visste hur illa det fick mig att må, att inte känna mig älskad och uppskattad.


Jag har blivit så fruktansvärt kär , olyckligt kär , i mitt KK. Han är inte intresserad av att vara mer än KK och hör aldrig av sig förutom när han är kåt och vill träffas. Jag vet inte vad jag ska göra och mitt hjärta värker. Knullkompisen innan dess slutade jag träffa för att jag helt enkelt tröttnade på honom, jag var ju inte kär i honom. Jag var långt under isen och min känslomässiga radar är helt ur balans.


Litar inte på mig själv och min intuition längre. Jag har dejtat lite men inget seriöst, för några veckor sedan sprang jag på en kille som är helt fantastisk.

Han har charmat mig men vi är bara kk :s. Om jag tillät mig själv skulle jag lätt kunna bli kär. Hej Jag träffade en kille på nätet för mer än ett år sedan nu, flirtade och träffades och hade sex,bestämde oss för att vara kk men va. Kära Lilla jag Att inleda ett kk -förhållande är alltid riskfyllt då det ofta är någon av parterna som vill mer. Just nu verkar det tyvärr helkört för dig att få honom tillbaka.


Min rekommendation till dig är att berätta om dina känslor för honom. Vad sjutton gör man när ens kompis träffar en KK , och man plötsligt inser att man har känslor för hen? Oscar och Farah ger tips på hur man blir av med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg