torsdag 18 april 2019

Kristalldeo test

Kristalldeo test

Se testvinnare och vilka produkter och tjänster som blev bäst i test. Större utbu bättre priser. Leta i flera butiker samtidigt. Bäst i test : Ekologisk deodorant.


Kristalldeo test

Lush, T’eo deodorant “Doften från tea tree och citron är överväldigande första gången vi plockar fram den här deon, som ser ut lite som en torr tvål. Som tur är dämpas doften under armarna, och kvar är en fräsch hint av citrus. Så nu hittade jag en kristalldeo med Aloe vera på ett apotek här på Koh Samui. Först fattade jag inte att man skulle fukta den innan man använde den. Kristalldeo - mitt absolut bästa tips för toalettskåpet - fritt från gifter och farliga saker och funkar hur bra som helst!


Ni måste testa kristall deodorant! Deo- Test darauf hingewiesen, dass Deos ohne Aluminiumsalze deutlich besser für den Körper sind als Deos mit Aluminium. Aus diesem Grund greifen viele auf Kristall Deos zurück.


Nur wissen die wenigsten, dass diese Kristalle ebenfalls aus Aluminium bestehen. I dagens läge finns här en salig blandning av DIY (Do It Yourself), test av olika naturprodukter, eksem- och hudvårdsprat, inredning, förvaringslösningar och givetvis en hel drös av tips för vardagen. Var väldigt positivt överraskad första gången, hade en intesiv dag med mycket gående och bärande i varmt väder – svettades mycket men luktade väldigt lite. Luktade fräschare än med min vanliga deo. Das bietet der Deo- Test der Stiftung Warentest.


Zwei Tabellen zeigen Bewertungen für Deodorantien und Anti­transpirantien: Roller, Sticks, Cremes, feste Deos. Im Test unter anderem bekannte Marken wie CD und Rexona, aber auch Trend­produkte wie Lush, BenAnna und Deos von dm, Ross­mann, Aldi und Lidl. Fazit Wer sicher gehen möchte, dass er ein Deodorant ohne Aluminium verwendet, vertraut den aluminiumfreien Sprüh- oder Roll-On-Deos zertifizierter Naturkosmetik-Hersteller.


Kristalldeo test

Kristalldeo är dock inget för mig, men jag gillar True Organics roll-on samt Soapwallas krämdeo! Une har jag faktiskt bara testat ett krämrouge från (som är bra!), måste nog testa fler av deras grejer. Tikeis grejer är superbra, även om jag idag inte använder mineralpuder längre så kan det verkligen rekommenderas! Här är produkterna som håller dig torr och luktfri. Expressen har testat elva deodoranter under 2kronor.


Inte extremt mycket men alltid luktat. Jag har under hela min tonår luktat svett. Nu är jag och har genom åren testat allt.


Nåväl, köpte min kristalldeo från urtekram samtidigt som jag påbörjade german volume training. Mitt arbete är oftast väldigt fysiskt dessutom så det var snudd på motvilligt jag började jakten på alternativa deodoranter även kontra vanliga som nivea som mig veterligen inte testar, jag ville kombinera detta med en ekologisk deo. Lebih dari sekadar dokumen. Temukan segala yang ditawarkan Scrib termasuk buku dan buku audio dari penerbit-penerbit terkemuka. Mulai Coba Gratis Batalkan kapan saja.


Alun = thaisten = kristalldeo = bergskristall (felatktigt namn) = mineralsten är alltså alun som är ett aluminiumsalt. Detta påpekas sällan eftersom det skrämmer folk. Några kemister jag känner, avstår från alunsten, eftersom de vet att svettens syror kan påverka molekylerna så att aluminiumet kan förändras och kanske ta sig in i kroppen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg