tisdag 23 april 2019

Kärleksförklaring till min man

Boka Minen Hotel och spara upp till med Agoda! Den finns där, allti oavsett vad som händer. Han är min man , jag är hans fru och vi älskar varandra!


Ibland driver han mig till vansinne med sina beteenden, som är hans personlighet. Men jag är helt säker på att det är lika för honom.

För jag lovar, vi har båda våra egenheter. Men skulle jag vilja leva utan min man , min Micke? Och så vill jag baka vörtbröd för det måste man , det luktar så gott i köket och när det nu bara är jul en gång om året, så … Baket ska jag nog hinna me sedan ska jag slå mig ner i soffan och smutta på min glögg i stearinljusskenet och bara vara – Glögg! Välkommen till amelia.


Låna läst och älskad – amelia känner den svenska kvinnan, bättre än någon annan. Hon som vill hinna allt, ha koll på trender och nyheter inom hälsa, skönhet, sex, relationer och karriär. Som vill bli inspirerad till en enklare vardag och roligare ledighet.

Du är en mycket speciell man och idag är din födelsedag så jag tackar Gud som gjorde dig så perfekt, glada födelsedagar min kärlek. Hindi Saath agar doge muskrayenge zarur, Pyar agar dil se karoge till nibhayenge zarur, Raah mig kitne kante q na ho, inbjudande agar dil se doge till aayenge zarur. Kärleken är så förunderligt stark, kuvas av intet i världen. Rosor slår ut ur den hårdaste mark som sol över mörka gärden.


Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter. Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter. En kärleksförklaring till min man Jag är höggravi stor och tjock i vanliga fall - kolossartad nu. Skriv en kärleksförklaring , ur ditt eget eller din huvudpersons perspektiv.


Jag säger det med stolthet. Det första jag föll för var hållningen. Du gick rakryggad och målmedvetet. Det var en del av det jag saknade och såg upp till. När du sakta närmade mig såg jag dina ögon.


Med en kärleksförklaring kommer du långt, när du vill förgylla dina relationer i vardagen. Kärleksförklaring till min älskade pojkvän. Plutten, min kärlek till dig är brinnande het, du är verkligen den finaste jag vet.

En andra chans har vi fått, och det känns som en vinstlott Jag längtar så tills du flyttar hit, för i mitt liv är du en saknad pusselbit. Min kärlek till dig är så himla stor. Jag vill aldrig skilja mig ifrån dig du min kära vän du har fått mig på fötterna igen.


Du har gjort mitt liv mycket bättre än för. Jag älskar dig jättemycket jag skulle kunna ge dig en hel blomsteraffär. Du är världens bästa flickvän som jag har.


Calles kärleksförklaring : Älskade, älskade, älskade Jennie. Den där riktigt, riktigt STORA, gränslösa, villkorslösa, allomfattande, hejdundrande kärleken, som överskuggar allt, som man kan leva och dö för. En sån vacker bok, enkel att läsa, enkel att förstå! Man kan lägga till lite foton om man skulle vilja!


Det gör även min bättre hälft som fick en sån bok på Alla hjärtans dag! Du är det klaraste vatten som släcker min törst, men trots allt det så också är du. Ofta känner jag att jag får nypa mig i armen för att förstå att det jag lever nu är på riktigt, att jag får känna mig så här lycklig och att jag känner mig så otroligt lyckligt lottad som fått dig till min man. Sitter här och skriver ett brev till dig, ett öppet brev för hela världen att se. Till min älskade stjärna3.


Jag vet att det har varit många turer fram och tillbaka för vår del, mycket har gått alldeles fel, men något som aldrig har försvunnit är vad jag känner för dig. Jag kan inte uttrycka i ord hur jag känner för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg