tisdag 10 april 2018

Kan två använda storytel samtidigt

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Du kan inte lyssna från flera enheter samtidigt utan endast en åt gången.


I Unlimited Family ingår två konton, och detta utökas till tre konton med nästa steg, Unlimited Family Plus. Varje konto kan användas på två enheter samtidigt , en med tillgång till hela utbudet och en med tillgång till enbart barnböcker.

I priserna ingår allting och du debiteras en gång var 30:e dag – tänk på att du debiteras i förskott. Kan man använda ett konto till två enheter på samma wifi, samtidigt ? Twitter may be over capacity or experiencing a momentary hiccup. Storytel för hela din familj – flera användare.


Om du väljer en bok som finns både som e-bok och ljudbok kan du smidigt växla mellan de båda. Alternativt använda dem samtidigt. Du kan även spara titlar i Min bokhylla, vilket är ett trevligt inslag.

I det vanliga Family kan två personer strömma böcker samtidigt , och vill du utöka det kan du gå på deras Family plus, där tre personer kan strömma hur mycket de vill ur både barn- och vuxenkatalogen. Exempelvis kan du ladda ned ljud- och e-böcker så att du kan läsa dem offline. De har också alla en sleep-funktion och du kan ändra utseende i appen (exempelvis teckenstorleken) när du läser e-böcker. Utbudet, det ni ovan beskrivit som positivt i deras utbud är för mig ointressant.


Jag är ute efter en tjänst som även har ”simpla” thrillers liknande Grisham, Clancy, Donna Leon mfl som kan kombineras med arbetet. Jag har en hdmi utgång och en displayport utgång. Kan jag koppla en skärm till hdmi och den andre till DP Och då använda bägge samtidigt ? Fråga två , de skärmar jag kollar på att köpa har bara vga och hdmi. Räcker det med att köpa en kabel alt adapter DP till hdmi för att det ska funka?


De kan klicka på länken för att öppna arbetsboken. En webbläsare öppnar arbets boken i Excel på webben. Jag kan inte gå in på det trådlösa nätverket från mitt rum pga dålig connection, så därför får jag använda min laptop med kabel istället för wifi (vilket begränsar mobiliteten).


Böckerna kan läsas strömmande, vilket alltså kräver någon form av uppkoppling, eller offline (nedladdade böcker). Om du till exempel ansluter ett headset till två telefoner kan du ta emot samtal med båda telefonerna utan att bryta och återupprätta anslutningen. Skillnaden är så liten att det är svårt att välja en klar vinnare.

På ytan ser det ut som om Mikael Ressem inte kan ha adhd. Multipoint-läget är aktiverat som standard. Han är framgångsrik deckarförfattare, har en chefsposition inom sjukvården i Gävle och ordnad tillvaro med fru och två barn.


Lever man så kan man inte ha adhd. Det har han läkares ord på. På högvarv – Att leva med adhd är en inifrånberättelse som få andra kunnat skriva.


En grej som jag verkligen inte får kläm på är dock hur många böcker som man kan ha offline och hur många böcker som man kan ha igång samtidigt hos Bookbeat. Spotify Everywhere innehåller info om fler kompatibla enheter. Du kan också läsa om hur du skickar din musik till olika enheter med Spotify Connect eller Bluetooth.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg