onsdag 9 november 2016

Hur skaffar man kk

Jag är separerad sedan ett halvår och vill inte ha ett förhållande, däremot vill jag ha en kk. Men jag har ingen aning om hur man gör? Bor i en liten stad så tinder eller badoo funkar inget vidare (få användare).


Känns inte helt hundra att gå fram till någon som ser respektabel ut och fråga om man vill ligga. Någon som har erfarenhet att tillägga eller bara trollråd?

Jag fick ett mail där en lyssnare skrev: jag vill ha en hur man skaffar en kk guide! Så det har jag knåpat ihop - här får ni en guide till att skaffa sig en knullkompis- och vad en bör tänka på. Har du haft eller har en KK -relation? Kommentera isåfall hur ni blev KK -s! Klicka här för att lyssna på fler guider!


Det finns nämligen en hel del tjejer (tro mig) som också är ute efter en KK men de är inte lika öppna med det som killar är. Nu är du ju lite ung för sex om man ska se rent lagligt. Hej jag är en kille o vill skaffa en kk (knullkompis) men alla tjejer som man frågar säger neej, har frågat tvärmånga jag vet inte vf dem säger nej hur skaffar.

Ni som har en KK - hur funkar det rent praktiskt? Eller: vad kännetecknar att man är KK och inte faktiskt har ett förhållande? Hur skaffar man en kk ? Ska man bara gå fram och fråga det precis som man frågar efter dejter? Funderar på att skaffa KK ” Linn Heed Ackerfeldt, leg.


Ställ dina frågor om sex och samlevnad till Aftonbladets experter. När man blir äldre kan det vara svårare att skaffa nya vänner. Man träffar inte automatiskt nya personer i en skola eller i fotbollslaget. Så hur gör man för att skaffa vänner i vuxen ålder? Här är elva grymma tips på hur man får nya vänner, enligt forskning!


Och hur viktigt är det egentligen att ha en stor bekantskapskrets? Galet skaffa mkt yngre KK ? Vad kommer han att tycka om en gammal kropp,,med hängmage och bristningar. Tips hur du lyckas med sexdejting online!


Våga öppna dig för andra så öppnar de sig för dig – Sexdejting online Ta initiativet och ta kontakt med någon redan idag – Vi tipsar dig hur du ska lyckas med din sexdejting online! Dejting online är inte vad dejting var förr i tiden. Biodling förknippades förr med äldre män med stora trädgårdar på landsbygden.

Men du behöver varken vara pensionär eller man för att satsa på biodling. Ungdomarna blir också biodlare i ökande antal. Du erkänner det inte, men du har utvecklat känslor för din KK och hoppas innerligt att hen inte ligger med någon annan. Snart kommer hen väl inse att ni borde ta relationen till en mer seriös nivå, eller?


Eftersom du är glad för det du får från din förälskelse, vågar du inte vara ärlig med hur du känner. Låter allt väldigt krångligt? Ja, det tog en stund för mig också i början att förstå hur allt hände ihop och det tog lång tid att skaffa en vettig hemsida. Jag har lagt ner massor av tid och kraft på att lära mig göra hemsidor. De allra flesta kreditkort kan du skaffa online.


Faktum är att det är väldigt enkelt idag. Du fyller då bara i dina uppgifter och signerar med e-legitimation. Om du inte har e-legitimation kan du skaffa det genom din bank, eller skriva ut ansökan och signera för hand.


Tips på hur du sparar till pensionen utifrån din fas i livet. Avtalspension eller tjänstepension är pension du får från din arbetsgivare. Placera premiepensionen och påverka hur mycket pengarna kommer att växa.


Antingen skaffas det via Skatteverket, hos Polisen eller via någon av de fyra storbankerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg