onsdag 23 november 2016

Är jag lebb test

Se testvinnare och vilka produkter och tjänster som blev bäst i test. Me är en sida där du kan göra tester om nästan vad som hellst. Du kan också skapa ditt eget quiz.


För jag funderar på om jag är lebb. Tror du att du är svartsjuk?

Med denna test så får du svaret. Testet är går snabbt och är enkelt att göra. Ja, vem i Hp är du egentligen? Jag vill inte bryta mot skolans regler! Jag är ju en sådan som dig, tror jag.


Men lite annorlunda situation ändå. Jag älskar min make som jag är gift me vi har ett barn tillsammans men - jag är lesbisk.

Tidigare trodde jag att jag var bi, eller snarare ville jag att det skulle vara på det sättet - för att göra allt enklare. Jag har undrat över det eftersom han gillar att sy. Han är inte gay men jag är. Hon rörde knappt en min. För mamma var det som om att jag hade berättat vad jag skulle laga till middag.


Och personen är överviktig om han eller hon väger mer än kg. Vill du få tips om hur du ska få bukt med magfettet ska du läsa Aktiv Träning. Test : Vilken Disney-karaktär är du mest lik? Har du också alltid undrat vilken Disney-karaktär du är mest lik?


Testa dig om du är färgblind med hjälp av Ishiharatester. Mamma: ne inte mitt heller! Ne det är gud som har skapat oss och han har bestämt att jag är den jag är.


Hen vill berätta för alla att vi ses men det vill inte jag. Vi är helt öppna, jag vill att alla ska veta hur mycket vi gillar varandra. Vi håller ganska låg profil, men frågar någon om vi dejtar så säger jag såklart ja.


TEST : Hur bra är du på att hantera din ilska?

Funderar ut ett sätt som jag kan ge igen utan att de upptäcker att det är jag som ligger bakom. -världen rymmer både din, min och alla andras favoriter. Men vem av dem är du egentligen mest lik? Gör vårt test – och få större insikt om hur du ser på dig själv.


Tro mig, jag är undantaget! Jag redogör noga och sakligt och ser till att jag inte har glömt något. Jag ser också till att diskutera motargument för att visa att jag är påläst. Mitt papper är ganska tomt om man säger så, hehe! Jag ser till att underlätta för min lärare och skriver tydligt så hen kan se vad det står.


Det är viktigt att du inte svarar utifrån eventuella astrologiska kunskaper, utan från din personliga erfarenhet om vilket svarsalternativ som passar dig bäst. Annars är det inte mycket mening med denna test. Svara som det är och inte som du tycker att det borde vara.


Svara på frågorna på detta självskattningstest som används världen över inom psykiatrin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg