fredag 8 december 2017

Storytel mina sidor

Helt enkelt den bästa digitala bokupplevelsen du kan få. Starta din provperiod idag! Idag tänkte vi kika lite på“ Mina sidor , eller kanske snarare dina sidor ! Mina sidor finns för att du som lyssnare och abonnent ska kunna ha kontroll över din lyssning och ditt konto hos Storytel. Storytel erbjuder tusentals ljudböcker och e-böcker, enkelt, i din mobil.


Lyssna och läs obegränsat för 1kr per månad.

Prova fritt i dagar! Det fiffiga är att kontot finns tillgängligt för dig timmar om dygnet och här finns all information om ditt konto, din bokhylla och när ditt abonnemang förnyas. Vi avslutar vår repris-serie med att berätta att du själv har kontrollen över ditt konto och abonnemang via Mina sidor ! Tjänsten Mina sidor är inte anpassad för att man ska använda den direkt i mobiltelefonen eller på surfplattan. Till exempel fungerar inte fullmakterna. Det innebär att du inte kan agera för en kunds räkning om du använder Mina sidor i mobil eller på surfplatta.


Då kan vi också ge dig ännu bättre hjälp om du har frågor om köp, sparkonton eller lån. Logga in på Mina sidor. Det enklaste sättet att logga in är med hjälp av BankID.

För att kunna använda Mina sidor behöver du acceptera cookies. Vi använder cookies på forsakringskassan. Mina Sidor – självbetjäning på dina villkor. Stories by Storytel är en app där plot-twists kan gömma sig bakom varje klick.


Korta historier berättas genom konversationer, som du läser ett meddelande i taget. En perfekt app när du behöver en paus från jobbet, sitter på pendeln, eller ligger vaken utan underhållning. Gå därefter till Mina prenumerationer för att välja din Vinstgaranti och se dina. Här finns tjänster för dig som studerar med eller ska ansöka om studiemedel, och för dig som betalar tillbaka studielån.


Com Hem ger dig kompletta tjänster för bredban tv och mobiltelefoni. Med allt på samma faktura och en kundservice när du har frågor. Nu har vi släppt Godnatt alla mina drakar av Juliana Fritzhan en ljudboksserie av Storytel Original – i samarbete med B. Här kan du logga in på Mina sidor. Du loggar in med Mobilt BankID eller BankID.


Mina sidor är under ständig utveckling och arbetet är användardrivet, vilket innebär att vi utgår från användarnas behov när vi utvecklar tjänsten. Därför behöver vi veta vad du tycker om Mina sidor. Som inloggad kan du lämna dina synpunkter och förslag via knappen Tyck till. Om du fortsätter att använda den här webbplatsen kommer vi att anta att du godkänner detta.


Mina sidor Du som är hyresgäst hos Alebyggen kan logga in på Mina sidor med samma uppgifter som på uthyrningstjänsten. Genom att skapa inloggning godkänner du Coops villkor.

Klicka här för att läsa hur Coop hanterar din personliga information. För att logga in behöver du ett BankI en säkerhetsdosa eller ett Mobilt SäkerhetsID.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg