fredag 5 februari 2016

Hur får man ligga som tjej

Några av mina kompisar brukar snacka om att de har flera olika tjejer som de brukar ligga med. De är skallade KK:s (knullkompissar). Min fråga är hur man får en sådan relation med en tjej. Förstår att alla brudar inte vill hålla på på det sättet men hur hittar man en sådan tjej ? I min frågelåda fick jag nyligen frågan Jag är en tjej som vill börja ligga med tjejer.


Jag minns att det gjorde ont Jag minns en kille jag träffade och hur han ville ha senare hur samma man kommer.

Hur mycket intresse kan man som tjej. Tack för att ni era kollade era STORMERS. Ibland får jag intrycket att jag blir obefogat dissad. Tjejen vet inte vad hon går miste om helt enkelt.


Då undrar jag tjejer , eftersom att jag alltid i förstahand bara är ute efter sex (det är lite grann av arbetsintervjun), hur får man er enklast i sängen? På krogen har jag ibland kört den oerhört romantiska repliken ska vi ligga ? Självklart instämmer man och påstår sig inte heller förstå någonting om hur det kunde bli så här igen, men nog vet man ? När man är den som personen som står bredvid och observerar är det ofta väldigt tydligt varför det inte gick vägen.

Den här gången heller. Killar som inte får ligga är ju bara patetiska och så jävla gnälliga dessutom! Så brukar det låta om detta så kallade “icke ämne”.


Men det är ett mycket vanligt problem som förorsakar ett stort lidande för många killar och män runt om i Sverige. Men eftersom det är män det handlar om, och dessutom män som inte får ligga. Hur kan man snacka med en sån tjej har du några tips om hur man kan flörta lite eller bara få henne att prata lite med en om man går ditt och köper en kaffe till exempel. Bara för att kanske veta vem hon är och lära känna henne lite.


Behöver inte leda till dejt osv eller något sånt. Bara allmänt prat eller något sådant. Ligga med Ptar upp frågor om sex och relationer, det är högt i tak och inga. Hur får du en fontänorgasm? Få saker är så upphetsande som när en tjej tar initiativet till sex.


Det kan vara en viskning på stan. En hand mellan hans ben. En tunga som slickar hans finger. I princip vad som helst som signalerar att du vill ha sex.


Det finns en bild av att män har så enkelt för att få orgasm att något vore fel om de inte gjorde det.

För er som ger er partner komplimanger dagligen om hur jävla grym den är – creds till er. Där snackar vi rätt väg till orgasm-face. Du blir less på att hon ligger som en död fisk En tjej som ligger som en död fisk har det troligtvis inte jätteskönt. Som tjej är det underbart att ta över och gå loss. Hitta en partner snabbt här.


Men jag får ändå intrycket att det borde finnas ett mer effektivt sätt. För att få ett bra svar när du kvalificerar en tjej behöver du redan ha fångat hennes intresse och etablerat en konversation, detta har jag bland annat gått igenom i mina artiklar om hur man träffar tjejer i vardagen och hur man pratar med tjejer. Man måste visa att man bryr sig om sin sexpartner för att denna ska våga vara intim med en, men man får inte visa för mycket för då finns det en risk att någon får känslor. Bevisar att tjejer får ligga hur de än ser ut.


Killar som skryter om hur många tjejer som vill ha honom och säger att han kan få vem han vill Snåla killar går fetbort alla dagar i veckan STRUMPOR I SANDALER. Snubbar som mansplainar, gärna exakt allt. När du ser eller träffar en tjej som du gillar, få en kort ögonkontakt och le.


Börja upp en avslappnad konversation. Här ska vi försöka reda ut vad du kan göra för att öka dina chanser att få henne intresserad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg