fredag 14 september 2018

Hitta borttappade saker sax

Skalpeller, skalpellbla saxar, mm Köp till bra priser Online! Jämför pris på produkter och återförsäljare inom renovering och bygg. Vi har allt du behöver inom garn, stickor, virknålar och tillbehör! Sax - och nyckelknepet är ett sätt som, helt gratis och utan att kontakta ett medium, hittar dina borttappade saker.


Scenariot är att du har ett par borttappade nycklar, ett busskort, en plånbok eller någon annan förrymd pryl. Sax och Nycklar - hitta borttappade saker - Jag fick ett tips tidigare när jag letade febrilt efter en batteridriven borrmaskin.

HITTA FÖRSVUNNA SAKER , DJUR OCH MÄNNISKOR. Det är få sierskor i sverige och många som ringer och vill hitta försvunna saker , ibland över hundra varje dag, och eftersom det tar mycket kraft och koncentration letar jag bara en timme om dagen efter saker , och det är på telefontiden. Tänk igenom rimliga platser som föremålet sannolikt kan befinna sig på.


Tro det eller ej, men borttappade saker hittas ofta precis på den platsen de borde vara. Om så inte är fallet, är en huvudregel att föremålet lämnades där de senast användes. Jag läste hos GeddFish om ett knep för att hitta borttappade eller förlagda saker och det måste jag prova, för i samband med köksombyggnaden har en silverbricka försvunnit.


Den var en julklapp från en av våra före detta grannar och jag brukar alltid ha den som bricka under julgranen. Chamuel kan hjälpa dig att hitta det du inte finner på egen hand. Men personligen tror jag att jag några andra med mig som spelar mig ett spratt ibland och som även hjälper mig att hitta rätt.

Borttappad sak via e-mail eller telefon 200:-Har du en borttappad sak eller ett bortsprunget djur så kan du få hjälp med att hitta detta. Hittegods är kvarglömda saker som vi hittat ombord. Här får du veta vart du ska vända dig om du glömt något.


Om du glömt kvar en dyrbar sak , till exempel en mobiltelefon eller en dator, behöver vi en detaljerad beskrivning för att vara helt säkra på att vi lämnar ut varan till rätt person. Mitt sista hopp, hjälp mig hitta en borttappad nyckel! Det är en av våra husnycklar som jag förlagt någonstans, och hittar den inte.


Lägg en sax och en nyckelknippa (inte några nycklar som du behöver på ett tag) på en fönsterbänk. Inom ett dygn ska det du tappat bort uppenbara sig och du kommer att hitta det du söker. Det kan vara genom att du får en tanke om vart det kan ligga, eller bara dyka upp framför näsan på dig. Sök och hitta G-tag letar upp och hittar dina förlagda saker.


Brickan larmar när föremålet hamnar utanför Bluetooth-räckvidden på meter. Du kan även använda GPS för att hitta saker utanför räckvidden. Batteriet räcker i upp till ett år och är väldigt enkelt att byta ut när det väl är dags.


Om du tappat bort något, till exempel nycklar, behöver du vända dig till en polisstation som har hand om hittegods. Hitta polisstation med tjänsten hittegods. Anmäl borttappat föremål. Har du förlorat ett föremål anmäler du det till polisen.


Kanske är det så att ordet sax uttalat högt får hjärnan att skärpa sig och minnas var jag senast såg den?

I vårt hem är det så att när min man säger namnet på vad han har tappat bort, hittar hans fru det meddetsamma, meddelar en kvinnlig insändarskribent. Men vi kan även arbeta med ett borttappat minne Allt handlar om att söka i vårt undermedveta och ta fram de steg vi gjorde under just den tidpunkten vi omedvetet förlade något eller agerat hastigt, så att vi inte lagt viktiga saker på minnet. Som medium på sierska.


Varmt välkommen att ringa mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg